5.12.2013

Weekendowy powrót

Witajcie ;)

Stęskniliście się za UNIQUE? Bo ja tak! I mam zamiar coś z tym zrobić. W weekend ruszę z ogarnianiem wszystkiego i planowaniem, a prawdopodobnie w sobotę bankiet powitalny UNIQUE :D

Stęskniłem się za elegancką imprezą z długimi sukniami organizowaną przez nasz Dom Mody i taki powitalny bankiet na salonach zostanie urządzony już w sobotę dla kilku osób (niestety liczba miejsc na przyjęciach jest przez stardoll ograniczona ;//). Wcześniej jednak przed imprezą wszelkie media i osoby, które mają ochotę pogadać z Jess w cztery oczy mogą się spotkać ze mną sam na sam w miejscu imprezy już ze ścianką. Takie osoby niech zgłoszą się z taką chęcią w komentarzu.

Jutro napiszę listę osób, które dostaną zaproszenie, oraz wcześniej będą mogły spotkać się z Jess sam na sam. Póki co szperajcie za sukniami w szafie bo nie wypada gwiazdom na salonach pokazywać się drugi raz w tym samym, a wszyscy przecież mogą zobaczyć w czym już byliście na naszej ściance TUTAJ.

Będę jeszcze pisał i informował. Najważniejsze, że UNIQUE rusza z miejsca, chociaż jeszcze zobaczymy w jakiej formie.
Miłego czwartkowego wieczoru..
N ;)

22 komentarze:

  1. Chciałabym ale nigdy jeszcze tam nie byłam. Pozdrawiam Kaka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią przyjdę na bankiet :)

    Patryk/ MeLolitka

    OdpowiedzUsuń
  3. O super ! :) Niestety w sobotę jestem zajęta.. ;-( Ale życzę milutkiej zabawy ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chętnie przyjdę, lecz muszę wiedzieć o której godz :)
    maniakpupili

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią bym się pojawiła, jednak nie wiem co będę robiła w sobotę :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Yay, świetnie, że UNIQUE wraca. Liczę na nowe, świetne projekty.
    Jeżeli można dostać wejściówkę, z chęcią bym się wkręciła. :D
    HaniaEmily34

    OdpowiedzUsuń
  7. Również chętnie bym wpadła na bankiet ;)

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wpadłabym na ten bankiet ;)

    Mary__Jane

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie byłam na bankiecie... Chętnie zobacze jak tam jest...

    lenorshop

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie wziełabym udział w takim bankiecie, ale pewnie i tak się nie dostanę :/

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią wzięłabym udział! :)
    .oOJasiaOo.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie, że unique powraca, a na bankiecie u was nigdy nie byłam ;)

    kruha

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli zostanę zaproszona, pojawię się ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią bym wziął udział w bankiecie :)

    Domcia

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niestety mam plany na ten weekend i mnie nie będzie :C No nic następnym razem, a przy okazji życzę świetnej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się, że wracasz :) Nie mogę się doczekać, kiedy UNIQUE znowu ruszy ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Hejka. mam nadzieję, że uda mi się wbic na imprezę chętnie wpadne pogadać jak jest jszecze miejsce

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli dostanę zaproszenie, to możliwe, że wpadnę! :D

    jarus55

    OdpowiedzUsuń