16.08.2013

Wakacje

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE !

Przepraszam Was, że od ponad miesiąca na UNIQUE nic się nie dzieje, mimo iż dawno powinna pojawić się już kolekcja UNIQUE EIGHT.

Nie miałam w czerwcu czasu z powodu ciężkich egzaminów na uczelni, do tego straciłam kontakt z Olą i nie mogłam sobie sama poradzić ze wszystkim. Na początku lipca przygotowywałam się do dwóch koncertów Rihanny, a następnie wyjechałam na wakacje do UK, gdzie jestem aktualnie. Cały lipiec byłam pozbawiona internetu dlatego nie było mnie nawet na Stardoll. Planuję wrócić we wrześniu i do tego czasu mój dostęp do internetu będzie średni, dlatego nie planuję jeszcze wznowić pracy UNIQUE. Gdy tylko wrócę na pewno ruszymy w miejscu, w którym ostatnio skończyliśmy ;)

Modelki, które wybrałam do VIII Kolekcji na pewno pojawią się na naszym wybiegu, oprócz tego już nie długo dwie z finalistek Top Model zdobędą tą możliwość :)

Będzie mi miło, jeśli dacie znać w komentarzu, że wciąż wpadacie tu, szczególnie wybrane modelki - napiszcie w komentarzu proszę, że wciąż chcecie wziąć udział w najbliższej Kolekcji :)

Będzie mnie już łatwiej złapać na Stardoll i czasem na gg więc piszcie jeśli macie pytania póki co głównie na mój profil - JessssLove.



Pozdrawiam i do zobaczenia, już nie długo UNIQUE znów ruszy po wakacyjnej przerwie :D
Joasia - JessssLove

26 komentarzy:

  1. Cieszę się, że wróciłaś :3
    Oczywiście, nadal chcę uczestniczyć w pokazie, nie mogę się doczekać. Wiem, że będzie wspaniały! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mogłabym zapomnieć o Unique:D Czekam niecierpliwie aż wrócisz do nas w pełni i Dom Mody ruszy pełną parą.

    OdpowiedzUsuń
  3. O Unique nie da się zapomnieć :* Czekam aż wrócisz na pewno oraz na nowy pokaz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już się nie mogę doczekać najnowszej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać nowej kolekcji, wracaj zdrowa : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo czekałam na Ciebie :) Ja byłam wybrana i nadal jestem bardzo zainteresowana :) Czekamy : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że wróciłaś :) Ja niestety się nie dostałam na modelkę, ale to nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. równiez jestem ciekawa nowej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem!
    I czekam na nową kolekcję :D

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  10. a mnie dalej nie wypłaciłaś 10 sd -.-
    CzarnaRosie

    OdpowiedzUsuń
  11. Już nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mamy nadzieję, że wypoczęłaś i masz mnóstwo sił.
    Czekamy! (:

    OdpowiedzUsuń
  13. W KOOOOOOOŃCU!
    Czekałam na to!

    OdpowiedzUsuń
  14. Już się nie mogę doczekać nowej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czekam
    lili1999silver3

    OdpowiedzUsuń
  16. ostatnio się zgłaszałam, ale już dawno zmieniłam wygląd mojej doll o 360 stopni więc będą nowe zgłoszenia? Nie chcę zaprzepaszczać szansy, bo chociaż jest jak 1 do miliona to uważam, że warto spróbować, bo jestem już bardziej doświadczona w makijażu niż kiedyś. :>


    MAM NADZIEJĘ, ŻE TO PRZECZYTAŁAŚ JOASIU. DZIĘKUJĘ.

    AliMakkartnej

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam niecierpliwie:)

    kasiczek

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy jakieś posty? :)
    Czekam z niecierpliwością.

    Supermissania

    OdpowiedzUsuń
  19. Joasiu Tęsknimy :(

    OdpowiedzUsuń