9.06.2013

Wyniki i informacje w toku

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE !

Przepraszam :(

Brak mi czasu, a ze wszystkim jestem sama i nie dość, że nie chcę sama podejmować decyzji to jeszcze nie mam motywacji do pracy ;(


Chciałam podać Wam wyniki Castingu, ale tylko częściowo, oprócz tego loterii, oraz castingu pomocników.


Wyniki Castingu na Modelki VIII Kolekcji - UNIQUE EIGHT !

Zostały mi jeszcze dwa miejsca i podejmę tę trudną decyzję później, ale póki co modelkami na pewno są:

- Anika6
- hibiskusek
- .oOJasiaOo.
- pauliska1998

Gratuluję :) wyślijcie mi zaproszenia do znajomych, ale spotykać się zaczniemy jak ogłoszę pozostałe modelki i makijaż ;p


Wyniki loterii na 10 razy 10 sd (wygrało 9 osób bo tylko tyle się zgłosiło):

_Greenn_, CzarnaRosie, selenagomezder8, ArabelaRoyal, MajkaStar1999, kasiczek, JagoodaAngel, CrazyMiley8 oraz Klaudialigenza


Jeszcze wyniki castingów na grafika i wolontariusza UNIQUE. Grafikiem póki co został xxemowaxx, który już pracuje nad wybiegiem nowym. Zobaczymy jak to się skończy. Jeśli chodzi o pomoc wolontarousza to nie wybrałam jeszcze nikogo bo potrzebuję osoby, która będzie bardzo często dostępna na gg by móc z nią współpracować. Jest jakaś chętna osoba, która spełnia te warunki ??

Na dziś to tyle. Pokaz szykuję, a właściwie planowałam na 15.06, ale przy takim tempie to nie wiem czy się uda. Zmotywujcie mnie kochani ;*

Joasia - JessssLove

28 komentarzy:

  1. brawo Igor ; )

    juz sie nie mogę doczekać! a jak potrzebna by była jakas pomoc, zawsze możesz się do mnie zwrócić! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nowym modelkom!

    A z tym wolontariuszem to mam ochotę na pomoc, nie wiem, dlaczego wcześniej się nie zgłosiłem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. napiszcie do mnie na gg (nr w zakładce KONTAKTY) i wtedy nie ma problemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak samo jak Ci wyżej. Może nie jestem jakąś mega fashionistką, ale trochę o tym wiem. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje za 10sd:)
    gratuluje modelkom;)

    kasiczek

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje bardzo, nie spodziewałam się :)A w znajomych już Cię mam.

    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję modelką , szkoda , że się nie dostałam . Spróbuję następnym razem. Dziękuje , że udało mi się wygrać 10sd.


    CrsxyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe modelki ;)
    xxemowaxx to dobry grafik, wiec myslimy, ze calosc wyjdzie bardzo pozytywnie!
    Jakims cudem mamy w tym tygodniu czas od jutra do piatku - jesli chcesz to chetnie pomozemy przy doborze dodatkow, choc wiemy, ze sa lepsi kandydaci :p
    Od przyszlego poniedzialku tez mamy wiecej 'luzu'.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, jeszcze mam nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielkie gratulacje dla modelek :) ja gg nie mam ale widze ,ze jest wiele chètnych osob :* Ah czekam na cudowną kolekcje ,którą stworzysz !

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za 10 sd. Chętnie bym pomogła w przygotowaniach, ale niestety mam czas wolny dopiero późnym popołudniem :C No nic, życzę powodzenia w szukaniu i gratuluję modelką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bym z chęcią pomogła, ale koniec roku się zbliża. Musze z niektórych przedmiotów się podciągnąc i nie jestem pewna czy na gg będę często ;p
    No i gratulacje. Możliwe, że do nastepnego pokazu zgłoszę się na modelkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo i gratuluję reszcie :)
    Cieszę się, że mogę rozpocząć z wami współpracę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję modelkom :) Ja nie miałam szans ;* I niestety nie mam czasu, chociaż z chęcią bym pomogła ;c

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem cały czas na gg i dobrze o tym wiesz. Od 14 do 18 w sumie, czasami wcześniej wchodzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulację i bardzo dziękuję za sd ;)

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję dziewczyny :) Powodzenia Joasiu ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzisiaj przyjechałam z nad morza, a tu widzę, że na UNIQUE praca wrze!
    Gratulacje modelkom :D

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  20. Joasiu gdzie jesteś nie piszesz postów a ja tęsknie za informacjami. Mam nadzieję że szybko się pojawisz :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam, czekam i się doczekać na mogę żadnych informacji ;c Ale rozumiem, pewnie brak czasu lub jakieś kłopoty prywatne :) Mam nadzieję, że niedługo do nas wrócisz :))

    OdpowiedzUsuń
  22. UK oddaj nam Asie na chwile!
    Czekamy na nowy post :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaczynam się o ciebie bać Joasiu! Wracaj szybko! ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. ^ Przyłączam się do obaw, też czekam z niecierpliwością :)
    Ale nowa kolekcja jest tego warta ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. I tak o to Dom Mody UNIQUE skończył jak Dirty Stardoll [*]


    marina034

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję, życzę powodzenia w pokazie :)

    OdpowiedzUsuń