4.06.2013

Casting na Grafika i pomoc przy Kolekcji

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE ;)

Niestety moje obawy miały rację bytu. Ola obiecywała mi, że mimo braku czasu jakoś sobie poradzimy, ale niestety ogrom nauki przerósł szczególnie ją. Niestety średnio wyszedł nam kompromis, ale dla dobra UNIQUE muszę podjąć od razu stanowcze kroki.

SZUKAM ZASTĘPSTWA ZA OLĘ NA OKRES UNIQUE EIGHT




Inaczej mówiąc ogłaszam Casting ! Poszukuję jednej osoby, ewentualnie dwóch:

- Kogoś kto zna się na grafice i będzie w stanie w ładny sposób wyciąć modelki i wkleić na wybieg, oraz zmienić kolor wybiegu, ostatecznie przygotować nowy. Test dla Was zaraz ogłoszę niżej. Oczywiście grafik dostanie wynagrodzenie w sd za swoją pracę ok 100 sd.

- Kogoś kto zna się na modzie i jest wielkim fanem UNIQUE od daaawna. Chodzi o pomoc przy ocenie projektów, stylizacji, a ewentualnie przygotowanie kilku dla modelek. Jeśli uda mi się wybrać do jutra to może i przy ocenie i wyborze modelek. To akurat będzie pomoc ochotnicza, wolontariusz :D

Obie te pozycje może przejąć jedna osoba, ale musi być dyspozycyjna i szybko oddać swoje zgłoszenia. Oprócz tego dodam, że ilość pracy może być większa niż to co wymieniłam wyżej, szczególnie w pracy grafika, dlatego jeśli ktoś nie ma w tym okresie czasu i możliwości niech się nie zgłasza.


Jeszcze TEST DLA GRAFIKÓW !

Waszym zadaniem jest wycięcie doll z tego zdjęcia KLIK i wklejenie jej na to tło KLIK w jak najładniejszy sposób. Oprócz tego musicie zmienić kolor tego wybiegu KLIK na kolor zielony nie wpływając przy tym na jakoś doll i otoczenia ! Prace linkujecie w komentarzu wraz ze zgłoszeniem ! Powodzenia ;)


Zgłoszenia przysyłajcie jak najszybciej bo czas ucieka ! Wszystko zgłaszajcie w komentarzach wraz z zalinkowanymi zdjęciami jeśli staracie się pozycję Grafików. UWAGA ! Muscie napisać do czego się zgłaszacie (Grafik, Wolontariusz, Obie formy) i dlaczego !!!!

P.S. Jeśli tylko Ola znajdzie czas by wrócić na swoje miejsce i dokończyć pracę jako współwłaścicielka UNIQUE od razu przejmie rolę i podziękuję Wam za dotychczasowy wkład i pomoc ;p

Powodzenia, a wyniki i kolejne posty na dniach ;)
Joasia - JessssLove

19 komentarzy:

  1. Ciekawa opcja, pomyślę nad tym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nie wezmę udziału bo na unique jestem od około 3 miesiące. prze klejenie dol jest łatwe ale gorzej z pomalowanie wybiegu ale co będę się rozpisywać życze wam szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  3. Spróbuję jako grafik ;)Ale to chyba mnie nie wykluczy jako modelki ? Projekty idą mi słabo więc.... nie zgłaszam się . Postaram się pomóc ;)


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zrozumiałam w sumie w końcu do czego się zgłaszasz a do czego nie ;p pomoc przy grafice nie wyklucza bycia modelką ;)

      Usuń
  4. Przepraszam , że tak bezsensownie to napisała ;) Ale już wykonałam zadania na grafika ;) Nie chciało mi się linkować to wkleiłam na mojego bloga z grafikami ;)

    http://grafika-by-crazy-miley-8.blogspot.com/2013/06/na-casting-do-domu-mody-unique.html

    OdpowiedzUsuń
  5. http://tinypic.com/view.php?pic=2s18yoh&s=5

    Zgłaszam się do obydwóch funkcji. Mam dużo wolnego czasu, poza piątkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm... Chetnie pomozemy przy doborze dodatkow dla modelek, ale czas mamy jedynie w weekend (piatek-niedziela) ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się jako wolontariusz xd.Mam dużo wolnego czasu, choć jestem na unique od kilku miesięcy to wiem już dużo na jego temat i chętnie zostanę wolontariuszem
    BlowStar

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się do wolontariatu :D W sumie mam wolny czas i nie ma problemu. Unique jak sama wiesz znam od początków, jakoś tam się staram udzielać. Co castingu na modelkę też się zgłosiłam, ale mam nadzieję, że to nie przeszkadza... W każdym razie wydaje mi się, że się nadaję, bo stylizacje jakoś mi wychodzą, a na projektach też troszkę się znam ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam sie do wolontariatu :) Mam w miare sporo wolnego czasu . Znam Unique i je uwielbiam więc byłaby to dla mnie ogromna przyjemność móc jakoś pomóc ,i współpracować z tobą Joasiu ♥

    Klaudia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zglaszam się do grafika i do pomocy! Ale potrzebuję czas do jutra na wycięcie i zmienienie koloru wybiegu c:

    Domcia

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogę życzyć tylko powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłosiłabym się do wolontariatu tylku na Unique aż tak bardzo długo nie jestem :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia życzę ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie pomogę przy kolekcji. Co do grafika, nie wiem spróbuję może sie coś uda zdziałać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mogę z wielką chęcią pomóc przy kolekcji. Mam dużo czasu, zawsze mogę zająć się oceną projektów i stylizacji. W razie kontaktu zapraszam na GG, mam już Ciebie w kontaktach, więc nie ma problemów, żebym mogła zastąpić Olę. Oczywiście czytam Unique, a na modzie znam się doskonale, podziwiam takich projektantów jak Jean Paul Gaultier, duet Dolce & Gabbana i Sonię Rykiel. Każda pomoc przy Unique to dla mnie zaszczyt i myślę, że podołam zadaniu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie pomogłabym Ci w przygotowaniu modelek i ocenie projektów. Czasu to ja teraz będę miała pod nadmiarem bo będę odpoczywać :)

    Pozdrawiam - Dominika/MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się do grafika
    http://imageshack.us/photo/my-images/259/cje.png/
    (zielony wybieg jest obok)

    lisi123star

    OdpowiedzUsuń