3.06.2013

Wydłużamy okres Castingu

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE !

Niestety, ale ja się nie wyrobiłam na tyle by zaprosić zaraz modelki, z resztą zapracowana Ola nie ma dla mnie czasu, a zdecydowanie nie chciałabym wybierać modelki sama. Z tego powodu Casting zostaje wydłużony do środy do końca dnia !! Zgłaszać możecie się oczywiście TUTAJ !


W ostatnich dniach premierĘ miały dwa magazyny, a właściwie ich drugie numery. W poprzednich czytaliśmy sporo o UNIQUE, teraz również znajdziecie tam informacje z wydarzeń w maju dotyczących naszego Domu Mody. Zobaczcie II numery magazynów Stardoll'owe ELLE oraz IMAGINE !


Na koniec wyniki oczekiwanej MiniLoterii w której dzięki lili1999silver3 można było wziąć udział w losowaniu butów LE. Butki musiałam losować na karteczkach i udało się trafić na oślep. Zdecydowałam rozdać jeszcze 10 sd w ramach nagrody pocieszenia dla jednej osoby. Wygrywają:

- buty LE - _Greenn_
- 10 sd - CrazyMiley8

Gratuluję ;) Buty wystawię w wolnej chwili, a po 10 Wiktoria zgłoś się w kg z wystawioną już rzeczą ;p


Na koniec dodam, że loteria z cenną nagrodą jak widać ma swój potencjał. W takim razie spora loteria ode mnie ! Aż 10 razy 10 sd dla obserwatorów bloga. Zgłoś się w komentarzu, podpisz nickiem, obserwuj UNIQUE i bądź jednym z dziesięciu.

Oprócz tego może Ty masz jakąś cenną rzecz by wystawić w loterii UNIQUE i pokazać się z dobrej strony ? Napisz do mnie i zobacz swój nick jako sponsor loterii. Sd albo rzeczy mile widziane. Z góry dziękuje za sm bo niestety teraz każdy ma ich nadmiar. Czekam na Was ;)

Do zobaczenia przed lub podczas wyników Castingu ;*
Joasia - JessssLove

18 komentarzy:

  1. :d zastanawiałam sie czy nie wziąć udziału w castingu, ale to chyba będzie dla mnie za dużo

    MistAsh29634

    OdpowiedzUsuń
  2. z niecierpliwością czekam na wyniki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba jednak nie zgłoszę się do castingu, wyjeżdżam w czwartek i dość długo mnie nie będzie :c

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie :) Z chęcią zobaczę te magazyny.
    MyMelisaWhite

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiście zgłaszam się do loterii na sd :)
    _Greenn_

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa kto wygra castingi^^

    missjula20105

    OdpowiedzUsuń
  7. z niecierpliwością czekam na wyniki :D

    i oczywiście zgłaszam się do loterii na sd :)



    CzarnaRosie

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Z chęcią przejrzę magazyny i zgłaszam się do loterii ;)

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się do loterii

    missalunia12345

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się do loterii ;)
    ArabelaRoyal

    OdpowiedzUsuń
  11. Liczyłam na wyniki dzisiaj bo w środę wyjeżdżam, ale rozumiem, każdemu może braknąć czasu :)

    Zgłaszam się
    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę się już doczekać wyników :D

    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że mi się uda :) Gratuluję!

    walentynkaxx

    OdpowiedzUsuń
  14. Kusisz, kusisz - moze sie zglosimy?
    Kto wie (:

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się:) może tym razem sie uda

    kasiczek

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się do loterii

    JagoodaAngel

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mogę się doczekać wyników ;) Dziękuje również za nagrodę i gratuluję ;) Zgłaszam się do loterii . Przy okazji zasponsoruje loterię ;) W KG napiszę ci co chcę ofiarować ;)


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam z niecierpliwością na wyniki ! ♥
    zgłaszam sie do loteryjki ;)

    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń