12.12.2013

Konkurs MyFashionFeeling

Witajcie kochani ;)

Sporo zamieszania z moim przyznaniem się co do bycia chłopakiem wyszło. Wiele rzeczy jest już poza moją kontrolą, a moje stosunkowo niespotykane imię sprawia mi wiele problemu, ponieważ niektórzy nie chcą uszanować mojej prywatności. Niestety :(

Skoro jednak tak się stało nie zamierzam niczego cofać. Wręcz przeciwnie. Wielu z Was obiegł już mój nowy blog o realnej modzie. Serdecznie Was na niego zapraszam ;)


Dla Was moi drodzy na dobry początek mojego powrotu na sd i UNIQUE, oraz MFF organizuję mały konkurs, który ma na celu sprawić nam wszystkim odrobinę przyjemności. Do zgarnięcia na sd 5 drobiazgów:


Co trzeba zrobić? Wystarczy być obserwatorem UNIQUE oraz MyFashionFeeling, oraz zgłosić się w komentarzu pod tym postem dodając nick na sd oraz nick bloggera z jakiego obserwujecie blogi. Czas na zaobserwowanie i zgłaszanie się macie do wtorku 17 grudnia. Wyniki w środę ;)
Pamiętajcie też, że tamten blog jest o realnej modzie i chociaż zachęcam Was do komentowania go to podpisujcie się po prostu imionami.

Miłej nocy życzę wszystkim ;)
Nabil

10 komentarzy:

  1. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako Weronikao99 i taki jest mój nick na stardoll.
    Jeśli można, najbardziej chciałabym nr 2.

    OdpowiedzUsuń
  2. Blogger: Anita/MyMelisaWhite
    SD: MyMelisaWhite
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, jakie problemy?:/ Niektórzy ludzie są ohydni ! :(
    Obserwuję jako: klaudialigenza i na stardoll też : klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że nie chcesz się poddać c:
    Blogger - klamar33
    Na stardoll także klamar33.

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wielką przyjemnoscią zagłębiłam się w Twoich relacjach na blogu z realnymi stylizacjami. Niestety pisząc komentarze nie podałam imienia, tylko został stardollowy nick.
    Iwona / missmariksza

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się, chciałabym piąteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten nowy blog, po tych kilku postach, zapowiada się na prawdę niesamowicie! Na pewno będę czytać!

    Blogger - Panna Joanna Drewno.
    Sd - .oOJasiaOo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się
    Nie wiem dokładnie pod jaką nazwą obserwuję bo w ostatnim czasie dużo razy ją zmieniałam ale najprawdopodobniej to Oluśkkaaaa.

    MissParis125
    ( Oluś ;* )

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się. Obserwuję oba blogi i insta. Chciałbym buty ♥

    Patryk / MeLolitka

    OdpowiedzUsuń
  10. Heh, z ciekawości zaobserwowałam przed konkursem :)

    OdpowiedzUsuń