21.12.2013

Wesołych Świąt i ROZDAWANIE STARDOLLARÓW

Witajcie ;)

Kochani. Dziś jeszcze piszę z domu, ale jutro już w drogę w góry. Jak pewnie wspominałem nie będzie tam internetu (chociaż mogę się miło zaskoczyć), dlatego do stycznia nie będzie mnie tutaj niestety.

Udało mi się jednak wystawić nagrody z poprzedniego konkursu tym, którzy się po nie zgłosili w księdze gości. Dwie dziewczyny zgłosiły, że chcą coś z wishlisty, ale w wishliście nic było dlatego proszę precyzyjniej deklarować swoje należności na przyszłość ;)


Nie chcę jednak zostawiać Was bez żadnej atrakcji podczas mojej nieobecności. Organizuję zatem ROZDAWANIE STARDOLLARÓW!

Co trzeba zrobić by dostać ode mnie stardollary? Przede wszystkim trzeba być obserwatorem UNIQUE. Następnie wejść i zaobserwować mój blog My Fashion Feeling, który jest dla mnie teraz bardzo ważny! Każdy kto zaobserwuje bloga dostanie 10 sd plus prowizję. To nie koniec. Ci, którzy zaproszą innych do obserwowania za każdą zaproszoną osobę, która będzie obserwowała UNIQUE i MFF dostaną kolejne 10 sd, a zaproszona osoba również dostanie 10 sd.
W ten sposób dodając się do obserwatorów My Fashion Feeling, oraz zapraszając 4 nowe osoby zarobicie 50 sd plus prow. 

Jakie są warunki odebrania stardollarów? Musicie napisać w komentarzu pod tym postem, że obserwujecie blogi i podać nick na stardoll oraz nick bloggera z jakiego obserwujecie. Gdy zapraszacie osobę musi ona napisać to samo plus dodać, że została zaproszona przez Ciebie. Dla pewności możesz pod jej komentarzem potwierdzić ten fakt. Ja, gdy wrócę czyli w okolicach sylwestra wejdę tu i wypłacę sd wszystkim, którzy na to zasłużą ;)

Gdy podczas mojej nieobecności uda się Wam zwiększyć liczbę liczbę obserwujących do 40 osób zaraz po powrocie zaprojektuję nowe ubranie UNIQUE Daily - niespodziankę ;)


Zatem poprawcie mi humor na Nowy Rok i obserwujcie My Fashion Feeling, a w zamian ja ożywię UNIQUE specjalnie dla naszej przyjemności grania na stardoll ;)

Teraz jeszcze dodam kochani, że życzę Wam wspaniałych, rodzinnych, magicznych świąt. Radości wypełniającej serce, która będzie towarzyszyła Wam przez cały kolejny rok ;*


Do zobaczenia w okolicach Nowego Roku..
Nabil ;*

16 komentarzy:

  1. Wesołych świąt kochany ! ;* Ja obserwuję ale sd nie chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego spędzania czasu z rodziną! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zaobserwuje, ale nie chce za to kasy :*
    I ludzie którzy dodadzą się do obserwatorów dla jakiś 10sd nie mają moim zdaniem honoru. Rozumiem, że chcesz wynagrodzić wszystkich, którzy zrobią ci przysługę i dodadzą się do obs, bo to jest zrozumiałe, ale tak na prawdę to jest tylko chwilka i każdy z dobrego serducha powinien to zrobić i nie oczekiwać za to niczego :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę marny sposób na promocję, serio chcesz mieć pkrzekupionych czytelników? z doświadczenia... nie polecam tego robić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja obserwuję Twojego bloga, nie chcę kasy i spamować po ludziach troszkę nie chcę :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych świat! Obserwuję blogi, ale nie chcę sd:)

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję jako Ann Sas
    wesołych świąt
    CzarnaRosie

    OdpowiedzUsuń
  8. I nawzajem :*
    Zajrzałam też na bloga. Muszę przyznać, że jest bardzo ciekawy. Twwoje stylizacje naprawdę wyglądają jak wyjęte z jakiegoś magazynu modowego. Link do bloga zaraz udostępnię na fb ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje bloga :) Tego drugiego też
    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję oba blogi, myślę że na MFF będę wpadała częściej ;)
    Wesołych świąt!

    Juliskova

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję oba blogi :) Nie chcę za to kasy :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuje 2 blogi blogger tu i tu olka170



    mój login to olka170

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję oba blogi jak Miley Stardol, mój nick na stardoll to miley1001s :) Bardzo fajny blog, stylizacje przepiękne i oryginalne. Będę wpadała często ;). Napisz kiedy bd musiała wystawić coś za 10sd (nwm czy bd miała ss, ale jak nie bd miała to poprostu kupisz mi coś z mojej listy rzyczeń) ;p miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń