18.12.2013

Wyniki konkursu

Witam wszystkich ;)

Czas moi drodzy ogłosić wyniki konkursu na obserwowanie naszego Domu Mody oraz bloga My Fashion Feeling. Oto wyniki:


Nr. przedmiotu:
1 - klamar33
2 - Weronikao99
3 - missmariksza
4 - klaudialigenza
5 - oliwcia_paris
6 - czyli 30 sd plus prow - MIssParis125

Dodatkowo pozostali zgłoszeni czyli MyMelisaWhite, kami151, MeLolitka i Anika6 dostają po 5 sd plus prowizja. Gratuluję ;)
Po zgłoszenie się w mojej księdze gości (JessssLove) i odbiór nagrody macie czas do piątku do 15.00! Będę wystawiał nagrody i kupował dopiero po zgłoszeniu się w kg ;)


Dodatkowo chciałem ogłosić, że pierwsze 5 osób, które zgłosi się pod tym postem dostanie skromną paczkę pod choinkę w prezencie ode mnie ;)

W piątek jestem tu ostatni dzień, a potem dopiero w styczniu wejdę, ale obiecuję, że jakiś post jeszcze się pojawi przed wyjazdem ;)
Miłego ;*
Nabil

9 komentarzy:

  1. Dziękuję i gratuluję pozostałym.

    MissParis125
    (Oluś ;*)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serio? :c To liczymy na kolekcję wszech czasów po takiej przerwie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O rety, dziękuję Nabil. Jestem zaskoczona, nie liczyłam na nic, obserwujac oba blogi, szczególnie ten z realną modą. Jest świetny. Ja jestem zabiegana, ale to już na priv. wolną chwilą. Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję.

    OdpowiedzUsuń