17.12.2013

Ostatni dzień konkursu

Witajcie ;)

 Moi drodzy, wiem, że na UNIQUE nic się jakoś nie dzieje mimo, że wróciłem. Oczywiście jest konkurs, była impreza, ale niestety zwyczajnie nie mam czasu na zabawę. Oczywiście dużo poświęcam uwagi blogowi My Fashion Feeling, ale to akurat namacalnie dotyczy mnie i tego co siedzi mi w głowie, dlatego nie do końca mogę to nazwać zabawą tak jak sd i UNIQUE, jest też oczywiście uczelnia i jej obowiązki. Żeby trafić tu potrzebowałbym wolnego... dłuższego wolnego. Oczywiście nadchodzi przerwa świąteczna, ale niestety co mnie bardzo irytuje - jadę do rodziny w góry, gdzie będę pozbawiony internetu, a co za tym idzie wszystkiego o czym teraz mówię. Zatem musicie mi wybaczyć, ale prędzej czy później na pewno zajmę się kolekcją UNIQUE, może jeszcze w trakcie przerwy świątecznej, ale pod warunkiem, że wrócimy stosunkowo wcześnie.

 Dziś jednak chciałem przypomnieć o konkursie, o którym więcej jest TUTAJ! Dziś do północy macie ostatnią szansę na zaobserwowanie UNIQUE, oraz My Fashion Feeling, oraz zgłoszenie się w poprzednim lub tym poście według wskazówek, które ostatnio podawałem.

 UWAGA! Dodaję do tych 5 rzeczowych nagród jeszcze kwotę w wysokości 30 sd plus prow!

Powodzenia Wam zatem życzę i do zobaczenia w jutrzejszym poście z wynikami konkursu, a już jutro postaram się przygotować kolejną niespodziankę, tak byście mogli cieszyć się aktywnością naszego Domu Mody.

Miłego wieczoru :)
Nabil

2 komentarze:

  1. Bardzo chciałbym zaobserwować twojego bloga o modzie, ale chyba nie ma takiej opcji, bo nie widzę możliwość dodawania się do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy dodać na bloggerze adres do listy czytanych blogów ;) ale nie musisz, każdy obserwuje to na co ma ochotę ;)

      Usuń