22.03.2016

Blumarine Inspired Transparent Dress

Cześć :D

Jak samopoczucia?
Chciałem ogłosić, że właściciel najlepszej kreacji na Gali Spring UNIQUE, czyli ula1223, dostał już ode mnie nagrodę. Gratuluję mu kreatywności, a Wam dziękuję za pomoc przy wyborze.

Już za chwilę kolejna Gala UNIQUE, ktoś chciałby się na niej pojawić?


Urozmaicając jednak czas w oczekiwaniu na kolejną Galę, zainspirowany Waszymi pytaniami o nową kolekcję UNIQUE, postanowiłem stworzyć nowy projekt naszego Domu Mody, który ma nas wprowadzić w świąteczny nastrój. Do sprzedaży trafia nowy produkt z basicowej linii UNIQUE Daily i jest nim przezroczysta sukienka, którą zobaczyć możecie poniżej.






Blumarine Inspired Transparent Dress
cena - 13 sd plus prowizja
ilość sztuk nieograniczona, sprzedaż do odwołania
jak nabyć kurtkę:
- odwiedzając mój starbazaar (JessssLove)
- zamawiając w komentarzu pod tym postem (pamiętaj by zamawiając podpisać się nickiem ze stardoll, pamiętaj również żeby najpierw sprawdzić, czy nie ma kurtek dostępnych w moim bazaarze)




Mam nadzieję, że sukienka przypadnie Wam do gustu. Już na dniach będzie wszystko wiadome w związku z nadchodzącą Galą, wyczekujcie zaproszeń.
Ściskam ;)

1 komentarz:

  1. Świetna sukienka, podoba mi się :D
    Gratulacje dla zwycięzcy ;)

    OdpowiedzUsuń