15.08.2012

Pierwsza Niespodzianka

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE !

Wczoraj zakończyliśmy sprzedaż projektów z III kolekcji UNIQUE THREE !
Kolekcja okazała się wielkim sukcesem. Sprzedała się najlepiej ze wszystkich dotychczasowych, a ilość niesprzedanych projektów to jedynie 1 sztuka sukienki. Mamy nadzieję, że następnym razem kolekcja sprzeda się w całości. Teraz jednak mamy dla Was pierwszą z kilku niespodzianek, które zostały z myślą o Was przygotowane :)

Podsumowanie wszystkich trzech kolekcji UNIQUE.

Przygotowałam dla Was nową zakładkę 'Kolekcje/Projekty', w której znajdziecie krótkie informacje na temat projektów i kolekcji UNIQUE. Informacje na bieżąco będą uzupełniane od teraz. Mam nadzieję, że zakładka pomoże Wam w odnalezieniu się w kolekcjach :)

Niżej przedstawię zdjęcia, które zostały przygotowane jako przedstawienie kolekcji. Pomysłem zajęłam się ja, zdjęcia jednak obrobiła i wkleiła modelki Ola ;*
























Mam nadzieję, że zdjęcia zachęcą Was do zapoznania się z zawartością zakładki 'Kolekcje/Projekty'.

Z tej okazji mam dla Was pierwszą niespodziankę !
Przez okres szczególnie ostatnich kilku dni dostałyśmy wiele znaków, które świadczyłyby o tym, która kolekcja i projekty podobały Wam się najbardziej. Wasze gusta są różne i to jest najpiękniejsze. Ja jednak mam jedno marzenie. Chciałabym wyłonić NAJLEPSZY projekt ze wszystkich 20stu projektów. Ten, który według Was był naszym najlepszym. Jak to zrobić ?
Waszym zadaniem będzie przejrzenie wszystkich 20stu projektów (znajdziecie je w zakładce Kolekcje/Projekty ) i wybranie JEDNEGO który wdg. Was jest najlepszy. Napiszcie w komentarzu nazwę TYLKO JEDNEGO projektu ze wszystkich 3 kolekcji, który urzekł Was najbardziej. Możecie dopisać, czemu uważacie, że to on jest najlepszy. Podpiszcie się nickiem ze stardoll.

Dla dwóch wylosowanych osób, które podadzą jedną nazwę ulubionego projektu czeka po 10 sd plus prowizja ode mnie w prezencie. Myślę, że warto. Jeśli post skomentuje poprawnie przynajmniej 10 osób wylosuję jeszcze jedną osobę, która dostanie ode mnie 15 sd plus prowizję.

Czas kochani macie do czwartku do godziny 17.00. O tej właśnie godzinie ukażą się wyniki i.... i kolejna niespodzianka ;) Obiecujemy, że tamta spodoba Wam się nie mniej niż ta (nawet bardziej), dlatego nie opuszczajcie UNIQUE.

Zachęcam Was do wyrażania swoich opinii i zapraszania znajomych na UNIQUE. Życzę Wam miłego czasu i do zobaczenia w czwartek :)
Joasia JessssLove

11 komentarzy:

  1. Mi najbardziej podoba się z drugiej kolekcji: Unicorn of UNIQUE, Galaxy Soul, Australian Surfer, a z trzeciej African Trip, Cross of UNIQUE, Unicorn of UNIQUE II,Spacecraft i Unisex Colors :)

    emo-niunia-

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie najbardziej ze wszystkich kolekcji podobała się koszulka "Australian Surfer" Jest tam dużo wody, a ja uwielbiam pływać. Jest wakacyjna i przypomina świetną zabawę :D Według mnie to był Wasz jeden z najlepszych projektów. Chociaż wszystkie są świetne :P Do usłyszenia ;*

    Agaslim - na stardoll też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podobają zdjęcia :) są bardzo ładnie wykonane :) w każdej kolekcji urzekł mnie choć by jeden projekt więc mam wielki dylemat, który wybrać ale wybieram Unicorn of UNIQUE, którego niestety nie mogłam nabyć bo już było za późno...
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  4. Unicorn of UNIQUE II - Projekt wyróżniał się genialnie dopracowanym konikiem :3 I ładną kolorystyką. Był wprost - najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi najbardziej spodobały się spodnie z drugiej kolekcji o nazwie Colors of Childhood. Są po prostu zjawiskowe! Świetnie dobrane kolory, przyjemne dla oka. Zastanawiałam się również nad innymi projektami (np. bluzka z lwem), ale to te spodnie wydają mi się najfajniejsze.

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi , tak jak koleżance wyżej , najbardziej spodobały się spodnie z drugiej kolekcji - Colors of Childhood . Nie dość , że uwielbiam tego typu spodnie to znajdują się w nich moje ulubione kolory . Niezwykle dobrze dobrane kolory sprawiają , że spodnie stają się "magiczne"

    Madzik-Owadzik

    OdpowiedzUsuń
  7. najlepsze są Unicorn of UNIQUE z 2 kolekcji oraz Unicorn of UNIQUE II z 3 kolekcji. Mam jedną z nich i z dumą trzymam ją w szafie. są cudowne.


    jaka-gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  8. Aha :) Jestem na jednym zdjęciu :* Em ja głosuję na skull jumper. Jest najlepszy według mnie ;*
    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany!!! Dziewczyny szalejecie na całego! WSPANIAŁY pokaz kolekcji !!!! WOW !uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z tą zakładką i ze zdjęciami

    OdpowiedzUsuń