17.10.2012

Mała zmiana planów

Drodzy goście Domu Mody UNIQUE!
Chciałabym w tym kótkim poście ogłosić dwie ważne rzeczy a mianowicie:
1. Casting na modelki do 4 pokazu UNIQUE zostaje przedłużony do niedzieli (21.10.12r).
Wyniki ukażą się na blogu w poniedziałek. Ponieważ to jeszcze sporo czasu a zgłoszeń nie ma tak na prawdę wiele to zachęcam do zgłaszania się, zapraszania przyjaciół itd. bo na prawdę warto, to fajna przygoda i można dostać wynagrodzenie :)

2.  Casting zostaje przedłużony nie tyle z powodu niezadowalającej liczby zgłoszeń (chociaż miło by nam było gdyby jeszcze troszkę ich doszło), ale dlatego że i ja i Joasia aktualnie z powodu dużej liczby obowiązków nie możemy być wystarczającą ilość czasu online, tak by zająć się UNIQUE. Jednak uspokoję Was iż cała 4 kolekcja jest już gotowa tak więc ogólnie pokaz 4 kolekcji na pewno się odbędzie.


Jeszcze raz zapraszam do zgłaszania się i do zobaczenia wkrótce!

13 komentarzy:

  1. Cieszę się bo dopiero zauważyłam ,że jest casting :)
    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mogę doczekać się kolekcji :D
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah, już nie mogę się doczekać :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy będą wyniki ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie czy do kolekcji zostanie zorganizowany pokaz mody? Jeśli tak to w jaki sposób można się na niego dostać? Ubóstwiam Unique :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mogę się doczekać wyników, co chwila odświeżam stronę, żeby zobaczyć, czy przypadkiem nie pojawił się jakiś nowy post :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam już z niecierpliwością na 4 kolekcję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 tygodnie już minęły...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to się już więcej nie zgłoszę , przykro mi :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile można czekać, na jakieś wyniki? Sorry rozumiem, brak czasu, ale bez przesady.

    OdpowiedzUsuń

  11. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń