7.10.2012

Zapowiedź

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE ! (od razu rzepraszam, że tekst jest spójny tzn bez enterów, ale są jakieś problemy techniczne bloggera). Na początek chciałam Was wszystkich przeprosić za te opóźnienia i dużą przerwę w działalności na UNIQUE ! Na dobrą sprawę planowo IV kolekcja powinna być już za nami, ale szczególnie ja nie byłam w stanie zająć się UNIQUE. Od 3 tygodni prawie w ogóle nie bywałam na stardoll, moje podejście do tego również bardzo mocno się ograniczyło. Na szczęście zależy mi na UNIQUE i z mocnym opóźnieniem wracam na stardoll głównie by stworzyć dla Was wraz z Olą nową kolekcję ;) Teraz kilka informacji ;) Konkurs na projekt zakończył się kilka dni temu. Wyniki tak jak pisałyśmy zostaną podane po Pokazie UNIQUE Four. Z tego powodu nie stresujcie się, na wszystko przyjdzie czas. Jeżeli chodzi o prace nad kolekcją to kończymy właśnie ostatnie projekty i przygotowujemy się do jutra :) Czemu do jutra ? Już jutro rusza Casting na modelkę do IV kolekcji Domu Mody UNIQUE ! Nie jesteśmy w stanie jeszcze podać godziny, ale wstępnie post powinien już być ok godziny 16.00. Zapraszamy zatem od jutra wszystkie osoby, które chciałyby zaprezentować naszą kolejną kolekcję na wybiegu ;) W takim razie od tej pory odliczamy czas, pracę i postępy do Pokazu IV kolekcji Domu Mody UNIQUE ! Do zobaczenia kochani jutro !

5 komentarzy: