29.07.2015

Przypomnienie i informacje

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE ;)

Pokaz kolekcji UNIQUE EIGHT zbliża się wielkimi krokami. Spotkałem się już z kilkoma modelkami, ale jeszcze sporo przymiarek przede mną.

Chciałbym by pokaz odbył się już w kolejnym tygodniu. Ponieważ jednak tak ważne wydarzenia zawsze odbywały się w sobotę, a weekendy mam ostatnio relatywnie zajęte chciałem Was zapytać czy pokaz w środę/czwartek Wam pasuje? Jeśli tak to postaram się wyrobić do tego czasu. Jeśli koniecznie wolicie w weekend pomyślę, może się uda w sobotę. Innymi słowy PODAWAJCIE PROSZĘ SWOJE PROPOZYCJE DATY NA POKAZ. Taka data, która będzie odpowiadała największej ilości osób, w tym mnie, zostanie oficjalnie ogłoszona ;)

Co do modelek. Mam wrażenie, że niektóre (niektórzy) jeszcze nawet nie przeczytały posta ze wskazówkami dla modelek. Widzę je na czacie, ale znikają, niektóre w ogóle nie pojawiły się na stardoll. NIESTETY jutro (czwartek) jadę za miasto i nie wiem czy wygospodaruję czas na sd, a potem może dopiero w niedzielę wieczorem, ponieważ jadę na Woodstock. To oznacza, że modelki, które jeszcze mnie nie złapały będą miały tylko kilka dni od niedzieli/poniedziałku. Jeżeli okaże się, że pokaz odbędzie się w połowie tygodnia, co jednak nie jest tak bardzo mozliwe, a modelki wciąż nie wywiążą się z obowiązku bycia dyspozycyjnym, na szybko wybiorę inne, które czekają w kolejce.

Zatem, wszyscy zostawiają w komentarzach propozycje daty pokazu, (jakąś datę od przyszłej środy do przyszłej niedzieli najlepiej), a modelki łapią mnie na czacie, a jak mnie nie będzie, bo może mnie nie być do niedzieli zostawiają komentarz w księdze gości czy są wolne w niedzielę/poniedziałek/wtorek i jak tylko będę mógł, a na to znajdę czas, odpiszę im w kg.

To tyle, pokaz zatem już tuż tuż ;)
Ściskam, życzcie mi udanej zabawy na Woodstocku i tego bym cały wrócił :D

8 komentarzy:

  1. Tak, udanej zabawy :D
    Mnie osobiście środek tygodnia nie przeszkadza jako termin pokazu, tylko piątek dla mnie odpada. W sumie każdy piątek, nevermind... Tak, więc obojętnie jaki dzień tylko nie piatek :")

    OdpowiedzUsuń
  2. Najmocniej przepraszam, sama nie miałam dostępu do komputera, ale w niedzielę na 100% będę :) dziś też spróbuję
    Co do pokazu-wolę środę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. środa będzie najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie też środek tygodnia nie przeszkadza, więc może być i środa ;) No i wesoło spędź czas! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. środa, zgłaszam sie za te modelke co Cie unika :)

    OdpowiedzUsuń