25.07.2015

KTZ Inspired Bird Top

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE ;)

Nowa kolekcja UNIQUE EIGHT tuż tuż. Na dniach pojawią się kolejne wskazówki dla modelek, oraz wiele informacji dla Was. Wiem, że będę chciał byście pomogli mi wybrać termin pokazu, ale to jeszcze nie teraz ;)

Nim jednak to wszystko chciałem ogłosić kolejną niespodziankę. Projekt Saint Laurent Inspired Jacket mimo, że długo nie znalazł swoich zwolenników, sprzedał się w końcu we wszystkich 8 kopiach. Ja w tym czasie cały czas projektuję, usuwam, nanoszę poprawki i zastanawiam się nad ideą całej kolekcji. Jednym z projektów, jaki stworzyłem z myślą o kolekcji, jest ten, który zobaczycie poniżej. W pewnym momencie stwierdziłem jednak, że będzie on ostatnią, realną zapowiedzią kolekcji i trafi do działu linii basicowej UNIQUE Daily. Ma on pewne spójne cechy z całą kolekcją, zatem w pewien sposób widzicie już jej fragment. Od dziś możecie go kupić w nieograniczonej ilości do odwołania.








KTZ Inspired Bird Top
cena - 9 sd plus prowizja
ilość sztuk nieograniczona, sprzedaż do odwołania
jak nabyć top:
- odwiedzając mój starbazaar (JessssLove)
- zamawiając w komentarzu pod tym postem (pamiętaj by zamawiając podpisać się nickiem ze stardoll, pamiętaj również żeby najpierw sprawdzić, czy nie ma projektów dostępnych w moim bazaarze)



Wpadajcie na UNIQUE częściej, bo już na dniach więcej informacji o pokazie!
Dobrej nocy ;)

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam projekty które tworzysz dla Unique, są świetne. Osobiście mam ich 11 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Top mi się starsznie podoba i go zamawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny top! Uwielbiam takiego typu projekty. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny top *.*

    już w mojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny top, zamawiam go :)
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny! jeden z lepszych projektów. kupuję :*

    OdpowiedzUsuń