27.07.2015

Wskazówki dla modelek

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE ;)

Wreszcie publikuję obiecane informacje, przeznaczone dla modelek, które zaprezentują nadchodzącą kolekcję UNIQUE EIGHT na wybiegu. Nim jednak to nastąpi chciałbym powiedzieć, że poszukuję sponsorów i patronów pokazu. Sponsorzy, którzy wspomogą mnie finansowo, przyczyniając się jednocześnie do zapłaty wynagrodzeń modelkom zostaną oznaczeni jako sponsorzy pod każdym postem dotyczącym pokazu, jak i w poście pokazowym i reklamowym. To samo dotyczy patronów, którzy w zamian za oznaczenie w każdym poście opublikują na swoich blogach (które spełnią pewne normy) informacje, które przekażę. Z mojej strony będzie to wyglądało mniej więcej tak jak na dole tego postu pokazowego kolekcji UNIQUE SEVEN: KLIK. Tyle tylko, że zacznę od teraz czyli gdybym miał już sponsora to opublikowałbym taką informację już pod tym postem. Wszelkie propozycje składajcie w formie wiadomości, na czacie i w księdze gości.


Drogie modelki. Czas na zabawę z Wami... jakkolwiek to nie brzmi ;)
Całkiem poważnie przygotowałem wreszcie kilka zadań dla Was, po których będziemy się mogli spotkać w moim apartamencie. Zacznę od makijażu itp:




Gwoli wyjaśnienia tego co przedstawiłem na obrazku. Wskazaną fryzurę znajdziecie wśród tych podstawowych, Kolor ust taki jak na obrazku. Kolor włosów mile widziany ten, który wskazałem na obrazku, ale może być taki/zbliżony do tego, który miała doll w zgłoszeniu na Castingu. Czyli jeżeli doll miała blond perukę to farbuje włosy na blond... w sumie najlepiej ten co wybrałem. Nie używamy kupnych farb, jedynie te 8 kolorów, które są podstawowe i widzicie na obrazku. W makijażu nie jestem najlepszy, ale Wy dacie radę. Tuszujemy rzęsy, nie mocniej jak na obrazku. Używamy dwóch cieni do powiek - czarnego i niebieskiego, najlepiej niezbyt jasnego. Można w kącikach oczu dodać trochę bieli. Puder raczej ciemny jeśli możecie. Zarówno tuszowanie rzęs jak i cienie namalowałem mocno, możecie jak ja lub odrobinę lżej z większą ilością niebieskiego ;)

Poza ManiakPupili, wszyscy ściągają wszelkie kolczyki i tatuaże, paznokcie u stóp i dłoni w kolorze skóry bądź niebieskim.



Wybrane modelki !
Obowiązkowo i niezwłocznie wyślijcie zaproszenia do mnie (JessssLove) !
Już od teraz  będę Was przyjmował do siebie na suite chacie w celu przygotowania stylizacji wybiegowych. Kiedy będziecie gotowi zgadamy się na czacie. Oczywiście mnie może nie być. Będę Was przyjmował przez najbliższe kilka dni. Przed takim spotkaniem musicie mieć już przygotowany makijaż i fryzurę, oraz sympatyczny humor ;) To dla nas od zawsze fajna zabawa, korzystajmy zatem z tego że UNIQUE znów daje nam przyjemność !

Wynagrodzenie dla Was za usługi dla Domu Mody to 20 sd plus prowizja.


Na dniach pojawi się informacja ogólna dla Wszystkich, jak zawsze zapraszam do częstego śledzenia postów na UNIQUE :)




Jak o czymś zapomniałem zrobię EDIT ;p

Ściskam i pozdrawiam ;)

3 komentarze:

  1. kurka, ja jak zwykle z opoznieniem, wielka szkoda, ze juz po castingu :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli trzeba ściągnąć tatuaże, to niestety, ale muszę zrezygnować. Przepraszam jeśli to problem, ale tatuaże, którymi ozdobiłam moją lalkę są jej częścią, której nie chcę zmieniać. Jeszcze raz przepraszam i życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja doll ma ciemną karnację tak więc jest problem z włosami. Pod tym linkiem są trzy wersje koloru włosów. Jeszcze bez makijażu, ale ze zmienionym kolorem ust.
    http://bankfotek.pl/image/1918228

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń