20.07.2015

Zniżka i wątpliwości

Witajcie ;)

Tak jak obiecałem, w tym tygodniu ruszy Casting na modelki, do pokazu nowej kolekcji UNIQUE EIGHT. Prawdopodobnie już jutro!

Nim jednak się to wydarzy, mam pewne wątpliwości, którymi muszę się z Wami podzielić. Przed weekendem bowiem wystawiłem na nielimitowaną sprzedaż pierwszy projekt Domu Mody UNIQUE od lat, chcąc umilić nam wszystkim oczekiwanie na kolekcję. Mogłem się spodziewać wszystkiego, ale nie tego, że nie sprzeda się ani jeden projekt. Ani jeden.

Kochani, nie chodzi o to, że chcę zarobić na tym, nie chodzi o to, że macie obowiązek kupować to co projektuję. Absolutnie! Wręcz obiecajcie mi, że kupicie coś wyłącznie jeśli bardzo Wam się spodoba. Wiem, że cena projektu wyszła wysoka, ale hurtowo jest on już drogi. Rozumiem to, widzę, że na stardoll panuje bieda, ludzie strasznie oszczędzają, admini podnoszą ceny i nie robią okazji, a rzeczy w starbazaarze, nawet te bardzo cenne się nie sprzedają. Rozumiem, że nie macie pieniędzy i trzymacie je na okazje w starplazie, bądź na wyjątkowy projekt, który być może stworzę w kolekcji. Rozumiem też doskonale, że kurtka może Wam się nie podobać, albo UNIQUE nie ma już dla Was wartości. Rozumiem to całkowicie.

Problem jednak polega na tym, że jeżeli jest tak jak wymieniłem to znaczy, że nie ma sensu tworzyć nowej kolekcji bo i tak nikt jej nie kupi. Nie mówię, że chcę sprzedać wszystko, że muszę zarobić, bo robię to dla naszej przyjemności. Kupicie tylko co Wam się spodoba. Jeżeli natomiast nie kupicie nic bo, jak wymieniłem, nie macie sd, nie podoba Wam się to jak projektuję teraz (po dwóch latach przerwy, co oczywiście wybiło mnie z wprawy) i UNIQUE nie ma dla Was takiej wartości to cały mój trud może nie mieć sensu.

Chciałbym żebyście mi pomogli podjąć decyzję komentując ten post, czy pisząc do mnie, a mianowicie co mam robić. Czy ma to sens, jaki jest powód zastoju, czy może chcecie mnie o coś poprosić (np o niższe ceny, trudniejsze projekty itd.) Piszcie proszę, bo jeśli olejecie UNIQUE to nie będę miał dla kogo i po co poświęcać czas oraz pieniądze.


Dla ostatecznego testu obniżam cenę projektu, który okazał się tak wielkim worseseller'em. Jestem ciekawy czy obniżenie ceny jest rozwiązaniem problemu.




Saint Laurent Inspired Jacket
cena - OBNIŻKA - 12 sd plus prowizja
ilość sztuk nieograniczona, sprzedaż do odwołania
jak nabyć kurtkę:
- odwiedzając mój starbazaar (JessssLove)
- zamawiając w komentarzu pod tym postem (pamiętaj by zamawiając podpisać się nickiem ze stardoll, pamiętaj również żeby najpierw sprawdzić, czy nie ma kurtek dostępnych w moim bazaarze)
przez weekend nie będę nic wystawiał bo jadę za miasto


Dla podkręcenia atmosfery pokażę Wam oryginalną kurtkę marki Saint Laurent, która była inspiracją (jedynie inspiracją, nie wzorem) do stworzenia tego projektu:




Zobaczymy jak teraz wyglądać będzie sprzedaż, ale i tak bez Waszej opinii, komentarzy, oraz bez wiedzy jakie są Wasze powody się nie obejdzie. Chcemy UNIQUE EIGHT czy nie?
Piszcie, a ja planuję Casting na jutro ;)

2 komentarze:

  1. Jest sens Nabilku, ja już czekam. Zamawiam projekcik! ♥ Jest cudowny i świetnie wykonany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście bardzo wyczekuję nowej kolekcji UNIQUE i mam nadzieję że będzie równie cudowna jak poprzednie z których mam dużo rzeczy. Kurtka nie przypadła mi do gustu ponieważ to totalnie nie moje kolory jednak sam pomysł jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń