6.08.2015

Zaproszenie na pokaz

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE ;)

Od kilku dni głowiłem się kiedy zaplanować dla Was pokaz nadchodzącej kolekcji UNIQUE EIGHT, a że w weekendy jestem zajęty, natomiast na wspomnianą środę się nie wyrobiłem były dylematy. Okazuje się jednak, że weekend mam wolny i chciałbym zaproponować Wam już tą sobotę. Nie jest to twardy termin, jeśli będzie sporo osób, którym będzie pasował bardziej kolejny tydzień nie ma problemu, po prostu mi to napiszcie ;)

Póki co jednak wszystko prawie gotowe, wszystkie modelki się u mnie zjawiły, zatem już za kilka dni, planowo w nadchodzącą sobotę 8.08, świat ujrzy kolekcję UNIQUE EIGHT :)

Przypominam, że szukam sponsorów pokazu, oraz blogi, które zechcą zareklamować pokaz. Zarówno sponsorzy pokazu jak i wszyscy patroni medialni zostaną od tego posta aż do ostatniego w dniu pokazu oznaczeni na dole, tak jak nasz nowy sponsor - blog Accaro ;)

Jesteśmy w kontakcie, jutro napiszę kolejny post, z ostatecznym terminem pokazu, ale póki co jest to nadchodząca sobota, czekam na Wasze komentarze ;)
Pozdrawiam ;)


..............................................................................................................................
Sponsor pokazu kolekcji UNIQUE EIGHT:


6 komentarzy: