8.08.2015

Popremierowe After Party informacje

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE!

Dzisiaj o 18.00 odbędzie się pokaz kolekcji UNIQUE EIGHT. Od wielu kolekcji tradycją jest, że po pokazach odbywa się Popremierowe Afterparty. Jeśli ktoś nie wie jak to wygląda to link do I Afterparty i II Afterparty.

Popremierowe Afterparty odbędzie się o 19:30. Obowiązuje strój wieczorowy - czyli raczej długa suknia na czerwony dywan, będę wypraszał osoby w codziennych strojach. Impreza będzie zamknięta i z tego co pamiętam, to może pojawić się tylko ok 8 osób dlatego chętne osoby proszę o zgłoszenie, w komentarzach, się pod tym postem. Niestety wybiorę tylko 8 z Was i ogłoszę w edycji do tego wpisu o godzinie 17.00. Impreza będzie zorganizowana przez konto UNIQUEproject (nie moje - JessssLove) dlatego podstawą jest wysłanie przez Was zaproszenia na to konto.

Do zobaczenia o 17.00 na ogłoszeniu listy zaproszonych w tym poście i o 18.00 na pokazie kolekcji UNIQUE EIGHT :)

Zaproszenie na Popremierowe Afterparty dostają:
- Truskawka1616
- _D_0_D_A_
- CrazyMiley8
- MajkaStar1999
- MeLolitka
- MyMelisaWhite
- Punkkokoo
- Klaudialigenza
- FunOpler (jeśli będzie jeszcze miejsce)
Wyślijcie zaproszenie na UNIQUEproject, przygotujcie wieczorowe kreacje i widzimy się o 19:30 ;)


..............................................................................................................................
Patroni medialni pokazu kolekcji UNIQUE EIGHT:



Sponsor pokazu kolekcji UNIQUE EIGHT:

17 komentarzy:

  1. Bardzo chciałbym pójść :)
    truskawka1616

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciała bym tam być

    Punkdosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie pojawię się na imprezie :D

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również chętnie bym się pojawił :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chętnie przyjdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym tam przyjść :)
    SrebrnaMuza

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja z chęcią przyszłabym! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super by było, ale za pewnie nie mam już szans.

    Martynka317

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. zabawa trwała do wieczora i śmiechom nie było końca...
    a tak na serio to kiedy to powtarzamy XD

    OdpowiedzUsuń
  11. brak dostępu do internetu dał mi się we znaki, przegapiłam pokaz i after party :O teraz zostaje mi tylko czekać na UNIQUE NINE :)

    OdpowiedzUsuń