12.02.2013

Wyniki Konkursu i Zapowiedź Innego

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE ;)

Z małym, ale ogłoszonym wczoraj opóźnieniem chciałbym ogłosić wyniki na Konkurs ze Stylizacją z Projektem UNIQUE...

Miałam wielki problem.. poziom prac jeśli mam być szczera był średnio-dobry, taki 6/10, a prace były w podobnym poziomie. Żadna mnie nie powaliła, ale też żadna nie była zła. Nie mogłam sobie poradzić sama, a nie bardzo miałam kogo poprosić z Was nawet o pomoc w wybraniu. Poprosiłam moją siostrę (która swoją drogą nienawidzi stardoll), żeby mi pomogła i wybrała wszystkie dokładnie odwrotnie niż ja co tylko zrobiło mi większy bałagan w głowie. Przemyślałam jednak to wszystko, połączyłam nasze opinie i zasięgnęłam obiektywności by mniej więcej ułożyć jakoś prace. Powiem tak: Wybaczcie jeśli nie zgadzacie się z werdyktem, ale i ja nie jestem go na 100% pewna, jednak tak wybrałam bo te prace widocznie bardziej zasłużyły. Oto wyniki:

I miejsce - reklamę w pasku bocznym, oraz 30 sd plus prowizję dostaje MyMelisaWhite

Z początku praca mi się średnio podobała, ale moja siostra i obiektywizm kazały mi się przyjrzeć dokładnie stylizacji i faktycznie Anita zasłużyła na nagrodę.
Zgodnie z obietnicą reklamy w poście z wynikami zapraszam do MyMelisaWhite
oraz na jej bloga my-little-skylight.blogspot.com na którym dodaje wspaniałe stylizacje i często pojawiają się tam projekty UNIQUE !
Anitko, napisz mi w KG lub tutaj czy chcesz w pasku bocznym na miesiąc reklamę apartamentu czy np bloga. Czekam :)

Wyróżnienia, oraz 10 sd plus prowizję dostają:
1. DominikaDomcia
2. MeLolitka
3. Klaudialigenza

Gratuluję. Dziękuje również Metalce oraz MajceStar za zgłoszenie ;)

Przy okazji powiem dwie rzeczy, jest w końcu okazja.
Po pierwsze obiecane i zapowiedziane grafiki z małymi opóźnieniami (nie z mojej winy) tworzą się i powinny być na dniach ukazane Wam ;)
Po drugie już jutro ogłoszę kolejny konkurs, znacznie większy i poważniejszy. Spore nagrody i ciekawy przebieg zależne min od Was. Zapraszam już jutro tutaj by przeczytać więcej.

Ściskam i do jutra ;*
Joasia

7 komentarzy:

  1. Onie! Jak mogłam zapomnieć o konkursie :c No ale gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu przepraszam, że jako anonim.
    MyMelisaWhite zasłużyła na pierwsze miejsce! Grratulacje osobom wyróżnionym (:

    Dominikadomcia / Kamil

    ps. przepraszam, ze tak mało napisałem, ale sie śpieszę

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)
    Ja zapomniałam się zgłosić.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi tez wypadlo z glowy. gratuluje ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję i oczekuję kolejnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Asiu, nie spodziewałam się. Też nie byłam do niej przekonana jednak nic innego nie mogłam wymyślić.
    Jeszcze raz dziękuję i gratuluję reszcie ;*

    OdpowiedzUsuń