24.02.2013

Oficjalne Zaproszenie na Galę

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE !

Jak samopoczucia ? Ja dziś mam ostatni dzień ferii, czyli odpoczynku od moich studiów, ale zamierzam go wykorzystać szczęśliwie i w Waszym towarzystwie ;)

Dodam kilka drobnych informacji, które powinniście już znać:

Wczoraj o 18.00 zakończył się konkurs. Dziś na Wielkiej Gali Rozdań Nagród UNIQUE poznamy zwycięzców. Poznamy również Laureatów Nagród UNIQUE.

Jutro rusza Casting na modelki do V Kolekcji Domu Mody UNIQUE FIVE. Mam nadzieję, że uzbiera się grono nowych, świeżych, sympatycznych twarzy, które wypromują nadchodzącą kolekcję.

Teraz trochę o wczoraj:

Wczoraj, godzinę po zakończeniu przyjmowania prac Konkursowych zorganizowałam imprezę o nazwie THE NIGHT BEFORE GALA. Impreza miała za zadanie spotkać Nas razem, zrelaksować przed dzisiejszym wydarzeniem, pokazać w oryginalnych stylizacjach, zabawić.
Niestety impreza okazała się klapą. Wszystko z powodów technicznych Stardoll. Ponieważ zrobiłam imprezę otwartą dużo nieproszonych gości na początku zajęło miejsca i niestety mimo grzecznego wyproszenia ich z imprezy nikomu z Naszych nie udało się wejść. Dostała się tylko grupka osób, która umiliła mi czas. W efekcie zrobiliśmy 3 imprezy, by sprawdzić stan możliwości czatu, na trzeciej oliwcia_paris zorganizowała Top Model. Ja jestem szczęśliwa, że pojawiła się garstka osób nominowanych do jutrzejszej nagrody, a ponieważ za każdym razem towarzyszyła nam ścianka UNIQUE mogliśmy sobie zrobić zdjęcia na jej tle ;)
Zobaczcie kilka wybranych zdjęć z imprezy THE NIGHT BEFORE GALA:

 
 JessssLove przybywa na Imprezę w sukience z Archive.

Następnie pojawiają się kolejni goście (w różnych miejscach o różnym czasie, w końcu było kilka imprez - niedobre błędy Stardoll), kilkoro z nich:

 Pojawia się MyMelisaWhite w prostej stylizacji.


Faceboard oryginalnie, drogie lity, chociaż jak dla mnie zbyt codziennie.

 Oliwcia_paris i jej bardzo oryginalna, udana stylizacja.

Pojawił się również nasz nowy fan - xxemowaxx w fantastycznej kreacji z baskinką.




Jak Wam się podobały nasze stylizacje ? Dotarliście na imprezę czy niestety Wam się nie udało ? Zamierzacie zjawić się dziś ??

No właśnie... teraz najważniejsza rzecz. Ponieważ jest to ostatni już post dzisiaj, ostatni raz Zapraszam Was na Wielką Galę Rozdań Nagród UNIQUE... z resztą:


Dziś w nocy zakończyłam obrady z Olą na temat zwycięzców. Wszystko jasne, Laureaci Prestiżowej Nagrody UNIQUE już są. Ich nicki świat pozna dziś na Gali.
Ola w efekcie oddała mi większą decyzję, ale sama na podstawie jej wyboru zmieniłam go trochę. Dlatego nic nie jest oczywiste. Każdy ma równe szanse ;)

Również dziś do 16.00 możecie oddawać głosy na faworyta w 16ej kategorii. Nominacje znajdziecie w TYM poście. Kto jeszcze nie oddał głosu zapraszam serdecznie, by powiadomić mnie o wyborze prywatnie.

TERAZ NAJWAŻNIEJSZA RZECZ UWAGA !!!

Ponieważ wczoraj na imprezie THE NIGHT BEFORE GALA wystąpiły zbyt wielkie komplikacje postanowiłam zorganizować to całkiem inaczej. Galę zorganizuje UWAGA nie JessssLove, a UNIQUEproject. Na koncie jest mało znajomych, dlatego stworzę prywatną imprezę i zaproszę Was na nią. Z tego powodu jeżeli chcecie pojawić się na Gali musicie spełnić DWA WARUNKI:
- zaprosić do znajomych konto: UNIQUEproject
- wyrazić tu w komentarzu lub mi osobiście chęć pojawienia się na Gali

Myślę, że to będzie najlepsze rozwiązanie, ponieważ nie pojawi się nikt nie proszony. Będę mogła dotrzeć do tych osób, które chcą dołączyć do Galę. Wadą jest fakt, że ja sama będę musiała podjąć decyzję o zaproszeniu, czyli będę miała wpływ na to kto dostanie się na Galę, a kto nie (w końcu miejsc nadal jest jedynie 15). Właśnie testuję jakość tej metody, jeśli coś będzie nie tak napiszę tu, dlatego odwiedzajcie dziś często UNIQUE, jeśli chcecie dostać się na Galę.

PO DRUGIE UWAGA !
Ostatecznym testem - próbą generalną będzie mała impreza godzinę przed Galą, czyli tak zwany CZERWONY DYWAN. Czerwony dywan to w realnym świecie czas kiedy na czerwonym dywanie robione są zdjęcia przybywającym na uroczystości celebrytom. W tym przypadku celebrytami jesteście Wy. Zorganizuję zatem dla Was o 17.00 prywatną imprezę z konta UNIQUEproject (dlatego zaproszenia do znajomych dla UNIQUEproject muszą dotrzeć przed 17.00), która będzie takim Czerwonym Dywanem. To będzie czas dla mnie i dla nas by na tle ścianki UNIQUE każdy z Was zrobił zdjęcie. Dlatego już o 17.00 musicie być gotowi i przebrani w stroje na Galę. Zrobię Wam po 17.00 zdjęcia w strojach, pogadamy trochę, wrócimy do apartamentów i poczekamy na 18.00 na Galę ;)
Jeżeli ktoś nie będzie mógł pojawić się na imprezie Czerwony Dywan, zostanie taka zorganizowana jeszcze po Gali. Gdy Gala się skończy, ja wrócę do apartamentu by wystawić Zwycięzcom Nagrody UNIQUE i Wy wrócicie już z Nagrodami w ręku doll, ale wciąż w strojach z Gali na założoną również przez UNIQUEproject imprezę i zrobimy zdjęcia.

Podsumowując dziś będą 3 imprezy (2 obowiązkowe):
- o 17.00 - test - Czerwony Dywan, czyli przychodzimy na imprezę prywatną zrobioną przez UNIQUEproject (zapraszam Was z tego konta, ale musicie zgłosić chęć) już ubrani na Galę i robimy zdjęcia na ściance.. potem wracamy do apartamentów i czekamy na 18.00
- o 18.00 - Wielka Gala Rozdań Nagród UNIQUE - prywatna impreza zrobiona przez UNIQUEprojcect
- po Gali wracamy do siebie, ja wystawiam Nagrody UNIQUE i o godzinie którą podam na Gali wracamy na trzecią imprezę zrobioną przez UNIQUEproject by zrobić zdjęcia już z Nagrodami, lub Ci, którzy nie byli 17.00. Zatem trzecia impreza jest głównie dla Laureatów Nagrody UNIQUE !! Na trzecią imprezę nie muszą przybywać osoby które były o 17.00, a nie zostały nagrodzone

STRÓJ NA WSZYSTKICH TRZECH IMPREZACH TEN SAM, WIECZOROWY (NIE PRZEBIERAMY SIĘ MIĘDZY IMPREZAMI, ZACHOWAJCIE INNE KREACJE NA PRZYSZŁE IMPREZY)!

Jakieś pytania kochani ??

Wracajcie tu często nim się Gala zacznie bo mogą się pojawić zmiany (EDIT), oraz zaproście UNIQUEproject do znajomych i napiszcie, że chcecie być na Gali.

Do zobaczenia na Imprezie Czerwony Dywan o 17.00
Joasia - JessssLove ;**

17 komentarzy:

  1. Tym razem może się wepchnę. Bo wczoraj był błąd serwera ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie nie słońce, jeśli będę organizowała imprezę prywatną to wejdą te osoby, które zaproszę więc goście będą kontrolowani :D

    tak czy inaczej wiem, że masz w znajomych konto UNIQUEproject więc nie powinno być problemu ;)

    inni niech też upewnią się że wysłali zaproszenia !

    JessssLove

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie wczoraj nie było przez te komplikacje, tak ze nawet mi nie odpisalas ;c yszty.
    dzisiaj widze zaproszonko, ide szykowac kiecke!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepraszam, za duże zamieszanie słońce.. dziś widzisz zaproszonko ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już kiecę mam gotową od... jak pojawił się post o gali :D Wczoraj niestety mnie nie było bo byłam u dziadka na urodzinach (ale była biba, żałujcie że nie byliście :P) Stroje mieliście wspaniałe, a zwłaszcza ty Joasiu i Oliwcia (zresztą ona jest zawsze ładnie ubrana). Czekam na galę i idę dopracować moją stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłbym bardzo zaszczycony zaproszeniem.Więc będę czekał z niecierpiętliwością na zaproszenie ;)

    PS:Zaproszenie do konta już wysłałem ;D

    Truskawka1616

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam nadzieję że zdążę na 3 imprezę, niestety na rozdaniu nagród mnie nie będzie :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle się tu ostatnio dzieję, że nawet nie mam czasu tego wszystkiego przeczytać ;c
    Niestety nie dało mi się także zrobić pracy na konkurs... Nie wiem czy na imprezie się pojawię, ale się postaram :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym przybyć na imprezę oczywiście :)
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym przybyć na Galę...
    Ale nie wiem, czy będę wtedy w domu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tym, że mam sporo obowiązków w domu.


    oliwcia_paris

    OdpowiedzUsuń
  13. Postaramy sie byc, choc malo czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, nie zdążyłam. :c
    Karolinakochan6

    OdpowiedzUsuń