28.02.2013

Przypomnienie, Informacje

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE :)

Jak Wam mija tydzień ? Ja ciągle myślę o tym jak sprawić by UNIQUE był dla Was jeszcze ciekawszy, dlatego nie mogę spać normalnie :)

Mam jednak kilka drobnych informacji:

- Dziś o północy mija termin składania zgłoszeń modelek do Castingu nadchodzącej V Kolekcji UNIQUE FIVE. Jeśli ktoś z Was nie zrobił tego z różnych względów zapraszam do TEGO posta. Macie jeszcze tylko kilka godzin !
Wyniki podam jutro ok godziny 18.00.

- Znam już prawdopodobny termin Wielkiego Pokazu V Kolekcji UNIQUE FIVE. Na 80% będzie to sobota 09.03.13, natomiast może się on zmienić jedynie z niedzielą dzień później. Na bieżąco zostaniecie poinformowani o wszelkich decyzjach.

- Udało mi się od moich kochanych grafików (Kamila, który niestety już nie pomaga mi, oraz Oli) wreszcie zdobyć zdjęcia grupowe modelek z UNIQUE PLUS, UNIQUE FOUR, oraz UNIQUE PLUS II. Uzupełniłam nimi dosłownie kilka minut temu spis Kolekcji w zakładce KOLEKCJE/PROJEKTY. Zapraszam do przeglądania naszych dotychczasowych projektów ;))

Oto drobna namiastka - pełne zdjęcie, którego fragment dodałam jako zapowiedź kilka tygodni temu:



To nie koniec graficznych niespodzianek, jednak nie chcę nic mówić by nie zapeszyć, bo niestety na tą kwestię nie mam wpływu, a z reguły dłuży się ona w czasie.

Edit: Jeszcze dwie informacje:

- Przedłużam licytację ubrań MIssParis125 z zakładki UNIQUEbazaar do końca tego weekendu. To ostatnia szansa by załapać się na jej ekskluzywne, dość stare już projekty UNIQUE.

- Pamiętajcie, że do jutra odbierać można nagrody wygrane w Wielkim Konkursie na użycie Panela z logo UNIQUE. Więcej informacji w zakładce NAGRODZENI.

Ostatnia informacja bardziej prywatna, a jednak ważna. Jak pewnie wielu z Was zauważyło Ola pojawiła się na stardoll po ponad dwóch miesiącach nieobecności i zaczyna być coraz bardziej aktywna. Zapowiedziała mi, że jej udział w V Kolekcji UNIQUE będzie większy niż przy poprzedniej, chociaż nie chce zmieniać mojego trybu pracy, który zmienił się przez te długie tygodnie spędzone bez niej. Zatem da z siebie więcej niż ostatnio, chociaż chyba nie tyle co na początku. Tak czy inaczej kto wie.. może pojawi się ze mną na Popremierowym Afterparty, które tradycyjnie odbędzie się godzinę po Wielkim Pokazie nowej Kolekcji.

Tak czy inaczej wszystkich zapraszam już jutro na wyniki Castingu, a teraz odsyłam Was do linków załączonych w poście i życzę dobrego wieczoru ;*
Joasia - JessssLove

8 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać pokazu! Czekam jak zwykle z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać :) Cieszę się, że może Ola wróci :)
    VanicaBloom

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym się jeszcze zgłosić do castingu ;)
    mój nick na stardoll : kejt05
    nick jako obserwator : Kejt Kowalska
    screeny :
    http://i.imgur.com/vvU4GoD.jpg
    są 4 zdj : jeden w pełnym make-upie, jeden bez wymalowanych oczu, jeden bez żadnego make-up i jeszcze jeden bez żadnych upiększeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na pokaz i wyniki:) Cieszę się że Ola wróciła i lecę zobaczyć zaktualizowane zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne informacje!
    Nic tylko czekać na pokaz i ubranka *.*
    oliwcia_paris

    OdpowiedzUsuń