13.02.2013

WIELKI KONKURS

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE ;)

KONIEC !! ZOSTAŁO ZAKOŃCZONE ZBIERANIE PRAC !! NIE ZGŁASZAJCIE SIĘ JUŻ.. JUTRO NA GALI WYNIKI !

Powinien być to dla Was długi, ale ekscytujący post, ZAPRASZAM DO PRZECZYTANIA CAŁOŚCI ;) CZYTAJCIE PONIEWAŻ CZĘSTO PYTACIE MNIE O COŚ CO JEST NAPISANE W POŚCIE, A WYSTARCZYŁO PRZECZYTAĆ WSZYSTKO ;p


Zanim jednak przejdę do głównego tematu chciałabym ogłosić dobrą nowinę. Wczoraj stworzyłam już dwa wstępne projekty do V Kolekcji Domu Mody UNIQUE FIVE. To dopiero pierwsze pomysły, ale nie mniej oznacza to, że oficjalnie zaczęłam pracować nad tą kolekcją więc już za jakiś czas przygotuję dla Was casting na modelki. Też nie możecie się doczekać ?

Teraz jednak najważniejsze, nie tracę czasu bowiem do napisania jest spoooro.

UWAGA !!
OGŁASZAM KONKURS na użycie Panela UNIQUE !!

O co chodzi ? To proste. Waszym zadaniem jest wykorzystanie naszego Panela do aranżacji wnętrza, fragmentu pokoju, ozdoby lub nawet jako fragment ubrania dla doll. Ograniczeniami jest Wasza wyobraźnia. Musicie stworzyć np nowy pokój z wykorzystaniem Panela, jakiegoś mebla z jego użyciem, obrazu, zagraconego konta, lodówki itd. Może być to również sukienka z ich użyciem czy kapelusz lub torba. Ściana, podłoga, samochód, okno, wybieg, pulpit itd. Wszystko co Wam się żywnie podoba. Co ważne możecie użyć tyle Paneli ile chcecie, ograniczeniami jest Wasza kasa i wyobraźnia. Warunkiem jest użycie jedynie artykułów ze swojego konta na Stardoll. Nie używamy nic w Starplazie, a tym bardziej nie wolno nam używać programów do obróbki zdjęć. Jedyną formą na jaką możemy sobie pozwolić w programie jest przycięcie zrobionego screena, oraz podpisanie się na zdjęciu nickiem ze stardoll. Polecam tworzenie za pomocą artykułów z apartamentu nowych mebli np stworzenie dużego komputera z pulpitem jako Panel, lub np dużej lodówki z poprzyczepianymi ozdobami min Panelem. Nie podpowiadam więcej, wysilcie wyobraźnie, możecie pozwolić sobie na dosłownie wszystko z użyciem Panela.
Pracę nie musicie zapisywać, jednak jak przeczytacie niżej w kryteriach oceniania jest to dodatkowo punktowane.
Inspiracje do pracy:





Kto może wziąć udział w konkursie ? Każdy. Przy poprzednim konkursie warunkiem udziału w konkursie na stylizację z projektem UNIQUE co logiczne było posiadanie jakiegoś projektu. Nie dało się przecież inaczej zrobić stylizacji, a projekty mamy limitowane więc nikt nowy, kto wcześniej nie miał okazji kupić projektu nie mógł wziąć udziału. Teraz jest inaczej ponieważ Panel jest dostępny dla każdego z Was niezależnie czy znacie UNIQUE od podszewki czy właśnie trafiliście tu pierwszy raz. Wystarczy zakupić ilość Paneli potrzebnych do stworzenia pomysłu w dowolnej ilości (od jednego do ...) i działać. Drugim warunkiem jest konieczność obserwacji naszego bloga. Musisz obserwować UNIQUE publicznie.

Teraz co ważne dla Was podaję informację dotyczącą możliwości kupna Panela. Możecie zamówić go tutaj, u mnie w KG na profilu JessssLove, oraz w wiadomości czy gg. Informacje w zakładce pod nagłówkiem KONTAKT. Panel wygląda tak:

Koszt jednego Panela to 5 sd plus prowizja
Panel zamawiacie u mnie - JessssLove

Wiecie już na czym polega konkurs. Teraz czas napisać o nagrodach ;)

Nagrody moi drodzy w dużym procencie sami sobie stworzycie. Mam na myśli fakt, że nagród będzie wiele. To jest spory konkurs, postaram się go jak najlepiej rozreklamować, zatem UWAGA. Zamierzam nawiązać współpracę z blogami i osobami prywatnymi. Każda osoba lub blog, którzy mnie wesprą finansowo lub w inny sposób dostaną reklamę w pasku bocznym na okres 2 tygodni, oraz w postach dotyczących konkursu. Chodzi o to, że każdy z Was może zdeklarować swoją formę zaangażowania w konkurs i np dołożyć się do wygranej w pieniążkach lub np zaproponować formę wygranej jako reklama na swoim blogu czy (jeżeli mówimy o osobach prywatnych) reklamę np w prezentacji na profilu. Każdy z Was kto zadeklaruje swoją formę pomocy w formie jakiejś nagrody dostanie reklamy na UNIQUE.

Edit: Pojawili się nowi sponsorzy, lista w poście wyżej.

Wstępne formy wygranych przedstawię poniżej: (EDIT: Zmieniona lista nagród w nowym poście wyżej )
I miejsce - ode mnie - 100 sd oraz reklama w pasku bocznym na miesiąc
od Fajowe4 spódniczka Antidote











II miejsce - ode mnie -50 sd
III miejsce - ode mnie - 30 sd
Wyróżnienie - zapewnione miejsce wśród 6 modelek na Pokazie V Kolekcji UNIQUE FIVE, bez konieczności przechodzenia castingu
Wyróżnienie II - 10 sd
Wyróżnienie III - spodenki LE 












Wyróżnienie IV - buty YH od Fajowe4











Uwaga! Wyróżnień może być kilka. Pomyślę nad nagrodami dla nich i podam za jakiś czas ich dokładną liczbę w tym miejscu.

Lista nagród zostanie zmodyfikowana z czasem, gdy inni dodadzą swoje nagrody, oraz gdy ja będę miała możliwość na nowe nagrody !! Wtedy napiszę EDIT na początku notki.

Chciałbym również ogłosić kryteria oceny. Ponieważ podświadomie konkurs ma na celu m.in. wypromowanie UNIQUE chciałabym ogłosić konkretne kryteria oceny, na które wpływ będzie miało Wasze zaangażowanie.

Prace będą oceniane wg punktów. Punkty można zdobyć w prosty sposób spełniając pewne kryteria.
Oto one:
1 punkt - wykorzystanie banalnego pomysłu takiego jak użycie Panela jako obrazu czy tła
2 punkty - stworzenie z złożonego mebla bądź konkretnego oryginalnego pomysłu z Panelem
3 punkty - stworzenie dwóch oryginalnych pokojów, pomysłów, mebli w dwóch różnych pokojach, ale nie zapisanie ich
1 punkt - stworzenie artykułu ubraniowego z Panelem takiego jak torba czy kapelusz
2 punkty - stworzenie stylizacji z użyciem Panela, oryginalnej i estetycznej
1 punkt - estetyka i wykonanie pracy
3 punkty - zapisanie swojej pracy w apartamencie przynajmniej na czas do ogłoszenia wyników konkursu
4 punkty - zapisanie swojej pracy w apartamencie oraz stworzenie kolejnej pracy nie zapisanej
5 punkty - stworzenie dwóch pokojów z pomysłem użycia Panela, meblem lub stylizacją na manekinie i zapisanie ich
3 punkty - zareklamowanie konkursu i bloga UNIQUE w prezentacji

Możliwe iż dodam w najbliższym czasie dodatkowe formy punktacji, jeśli przyjdą mi do głowy.
UWAGA! Wszystkie punkty mogą się łączyć. Można uzyskać zatem od 1 do kilku punktów w zależności od pomysłu (np. stworzenie mebla (2 pkt), zapisanie go w apartamencie do wyników (2 pkt) i zareklamowanie w prezentacji (3 pkt) daje razem 7 pkt). Osoba z największą ilością punktów wygrywa konkurs, adekwatnie jest również II miejsce i III miejsce. Wyróżnienia nie podlegają punktacji, są one oceniane jedynie pod względami estetycznymi, czyli tak jak w normalnych konkursach bez punktacji. Wyróżnienie zatem może dostać osoba z bardzo małą liczbą punktów, ale ciekawym pomysłem.

Konkurs trwać będzie przez niecałe dwa tygodnie czyli od dziś do soboty 23.02.13 do godziny 18.00. Dzień później czyli w niedzielę między 16.00 a 18.00 zostaną podane wyniki konkursu.

Zgłaszać się możecie zatem do soboty. Warunkiem jest publiczne obserwowanie bloga UNIQUE. Zgłoszenia w komentarzach muszą zawierać zalinkowaną pracę lub zaproszenie na profil (jeśli zapisaliście swoją pracę), informację dotyczącą tego co było ideą pomysłu, oraz jeśli ktoś zareklamował UNIQUE w prezentacji, niech również napisze o tym w zgłoszeniu. Proszę się KONIECZNIE podpisać nickiem ze stardoll. Źle wypełnione zgłoszenia nie będą brane pod uwagę.
Zapisane prace na profilach lub reklamy w prezentacjach proszę zachować aż do wyników konkursu, ponieważ dopiero wtedy będę sprawdzała i oceniała Wasze działania.

Jak na pewno przeczytaliście są szczegóły, które mogą zostać dodane. Jeśli nawiążę współprace z osobami lub blogami chętnymi mnie wesprzeć w konkursie zostanie edytowana lista nagród, ja będę dopisywała wtedy listę promujących nas podmiotów. Dojść również mogą formy punktacji.

Wszelkie pytania zadawajcie tutaj, w KG, na gg lub na specjalnym czacie, który w pasku bocznym jest do Waszej dyspozycji.
Będę post edytowała, a jak zbierze się spora grupa podmiotów wspierających konkurs stworzę post reklamowo-informacyjny dla nich.

Póki co mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam.
Powodzenia Wszystkim ;*
Joasia - Jesssslove

27 komentarzy:

  1. Jedno pytanie w kwestii graficznej : można uwydatnić kolor po skończeniu pracy? Nie lubię oddawać gołych screenów.

    A w konkursie wezmę udział!

    Dzięki że znów jestem inspiracją Asiu! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wolałabym nie chociaż delikatne podsycenie kolorów ewentualnie będzie dopuszczone ;)

    powodzenia Wam wszystkim ;*
    Joasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy konkurs i pewnie się zgłoszę bo już mam wizje, ale nie wiem jak to wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny konkurs :D ♥ Muszę coś wymyśleć
    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam i myślałam aż coś wymyśliłam :D
    Moje zgłoszenie:
    Chciałabym zaprosić cb na mój profil pokój jest zapisany (jest to główny pokój )
    Stylizacja również się liczy , gdyż jest z banerem.
    oraz zamieściłam link bloga w prezentacji ;D ♥
    No i mój nick Klaudialigenza
    Pozdrawiam serdecznie ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. No więc tak...

    Oczywiście zgłaszam się do konkursu.
    Póki co dodałam w prezentacji wzmiankę o konkursie, a adres bloga jest tam od zawsze. ; ).
    Poza tym oddaję I wykorzystanie płytki w formie screena :

    http://img692.imageshack.us/img692/526/dommodyunique1y.png

    + pokój można dokładnie obejrzeć w moim apartamencie (II piętro od dołu po prawej).

    Niedługo oddam kolejną pracę.

    ~oliwcia_paris

    OdpowiedzUsuń
  8. Wizja wyszła w 80% ale jestem zadowolona. Zapraszam Cię do czarnego pokoju gdzie znajduje się moja stylizacja. Postaram się jeszcze coś zrobić jak będę miała jakiś pomysł. Umieściłam informację o konkursie w prezentacji, tak wiec zapraszam do mojego apartamentu:)

    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!
    Praca jest zapisana w apartamencie( pokój koło pokoju głównego) i jest reklama bloga i konkursu w prezentacji.
    VanicaBloom

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam sie (:

    Zapraszam Cię Asiu do mojego apartamentu ;d W pokoju będę zapisany cały czas, wiec nie będę pisał instrukcji jak do niego dotrzeć ;p Reklamę konkursu mam w prezentacji (:


    Domcia ;****** DominikaDomcia

    OdpowiedzUsuń
  11. podejrzałam prace oliwci- paris _ wspaniała!!! no i podoba mi sie ten pomysł panelu na torbie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. missmariksza - dziękuję Ci pięknie, że tak uważasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dostarczam jeszcze jedną pracę - tym razem jest to wykorzystanie panela i zmiana jego wyglądu za pomocą rzeczy z suit shopu. Taki zmieniony symbol unique :

    http://img839.imageshack.us/img839/5594/uniquemyvission.png

    Oraz praca znajduje się w pokoju 3 od dołu po prawej stronie. Myślę, że tyle wystarczy! No i oczywiście jeszcze unique znajduje się w pokoju z szafą na torbie i na ścianie, ale to jest w przykładzie.

    oliwcia_paris

    OdpowiedzUsuń
  14. Ponownie zapraszam Cię do czarnego pokoju (obok poprzedniego) gdzie możesz zobaczyć 2 stylizację i torebkę:)

    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  15. Zalinkowałam pracę będzie chyba wygodniej :)

    http://img838.imageshack.us/img838/8361/unioq.png

    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się
    penthouse po lewej
    Faceboard

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje 2 pokoje znajdują się:
    1 jest na 1 piętrze po lewej - biały
    2 znajduje się na 2 piętrze po prawej, również biały.
    Zamieściłam również w prezentacji nazwę bloga.
    Pozdrawiam, martus...xd ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się beach villa pokój nr.1 i milone menson nr.2

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się. Niestety nie mogę wejść na konto google, coś się popsuło :c

    blackmydoll
    Mój apartament ---> pokój obok głównego

    OdpowiedzUsuń
  20. zglaszam sie. Pokój nad pokojem głównym z szafą, jestemm leń na screena. +moja doll trzyma banał, torbę z logiem. A i bloga do prezentacji daję.


    jaka-gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się, MisNike1999
    Stworzyłam 3 pomysły, dwa pokoje i stylizację. Oto one:

    http://i50.tinypic.com/ezizqe.jpg
    Zapisany w dolnym pokoju Loft. Inspirowałam się pracownią artystki-projektantki.

    http://i49.tinypic.com/etgxag.jpg
    Pokój obok głównego. Elegancki i nowoczesny salon wypoczynkowy w apartamentowcu w NYC.

    http://i48.tinypic.com/35d2lc2.jpg
    Stylizacja "Zakupy w domu mody Unique". ;)

    Oprócz tego zareklamowałam bloga i konkurs w prezentacji.

    PS: Świetny konkurs, Joasiu. Z niecierpliwością czekam na następną kolekcję Unique. Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom i podziwiam wasze piękne prace. :*

    OdpowiedzUsuń
  22. To znowu ja ;>

    Zgłaszam dwa pokoje :)W prezentacji mam link do bloga oraz info dot. konkursu ;)

    Domcia ;* / DominikaDomcia

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się :)

    Zgłaszam swój pokój, w którym jestem zapisany!
    Mam link do twojego bloga, opis o twoim blogu i o konkursie! :)

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się

    http://imageshack.us/photo/my-images/145/cvccvb.jpg/

    http://imageshack.us/photo/my-images/594/xjncbh.jpg/

    fajowe4

    OdpowiedzUsuń
  25. MissNike fajny pomysł z torbą zakupową :|

    OdpowiedzUsuń
  26. Oliwko gratuluje <33
    karolinakochan6

    OdpowiedzUsuń