23.02.2013

Przypomnienie, Zaproszenie

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE ;)

Bardzo intensywny okres trwa teraz na UNIQUE, szczęście zatem udziela się mi i innym :D

Dziś kochani mija czas składania prac do Wielkiego Konkursu. Jeśli ktoś ma jeszcze pomysł, chwilę lub zapomniał się zgłosić odsyłam do TEGO posta. Dodatkowe informacje znajdziecie w notce nad Konkursową. Moje ostatnie już powodzenia Wam ;*

Dziś o 18.00 mija termin składania prac konkursowych, natomiast zwycięzcy zostaną ogłoszeni jutro na Wielkiej Gali Wręczenia Nagród UNIQUE, jak i również zostaną wręczone prestiżowe Nagrody UNIQUE. Serdecznie zapraszam Wszystkich, liczę, że uda Wam się dostać na tą elegancką imprezę.
Jeśli słyszysz o Gali pierwszy raz koniecznie udaj się do TEGO posta i sprawdź jaki jest plan i czy być może jesteś nominowany do Nagrody UNIQUE.

Osoby, którym nie uda się dotrzeć na Wielką Galę, a będą chcieli się dowiedzieć kto został nagrodzony w konkursie, oraz kto otrzymał Nagrodę UNIQUE znajdą informacje w poście, który zostanie opublikowany zaraz po zakończeniu Gali.

Tym akcentem zakończy się weekend, a już w poniedziałek ruszy Casting do V Kolekcji Domu Mody UNIQUE FIVE. Już teraz zapraszam Wszystkich chętnych by szykowali się na zgłaszanie swoich dollek ;)


TERAZ NAJWAŻNIEJSZA INFORMACJA - ZAPROSZENIE !!

Wszystkich Gości Domu Mody UNIQUE, szczególnie tych, którzy zamierzają pojawić się jutro na Gali, oraz jeszcze szczególniej tych, którzy jutro nie mogą przybyć zapraszam na imprezę, która odbędzie się DZIŚ.

Już dziś o 19.00 zapraszam na imprezę THE NIGHT BEFORE GALA !

Organizuję imprezę, która ma na celu połączyć nas wszystkich, zrelaksować się przed jutrem. Pojawi się ścianka UNIQUE, która umożliwi zrobienie fantastycznych zdjęć. Wstęp wolny, jest jeden warunek:
KONIECZNIE UBRANIA ELEGANCKIE.
Nie znaczy to jednak, że aż tak eleganckie jak na Galę. Na Gali wypada się pokazać w drogiej sukni wieczorowej. Dziś proponuję coś lżejszego, jednak bardzo ekstrawaganckiego.  Możecie ubrać dollki inaczej niż na co dzień, ekstrawagancko, drogo i z nutką pomysłu. Jeśli nie wiecie co mam na myśli to pokażę Wam realne zdjęcia:

Oto Rihanna na Gali wręczenia Nagród GRAMMY:

Stylizacje bardzo drogie, wieczorowe, eleganckie, jak na Galę przystało i tak zapraszam Was jutro ;)

Teraz Rihanna na imprezie dzień przed GRAMMY:


 Elegancko, niecodziennie, ale nie jak na czerwony dywan.. z klasą, ekstrawagancją i pomysłem.. wszystkich, którzy chcą dziś pokazać się we własnej eleganckiej, ciekawej stylizacji zapraszam ;)

Kto się wybiera dziś ręka do góry w komentarzach pod postem ;))

Dziś o 19.00 !! Czyhajcie na otwartą imprezę zrobioną przez JessssLove
do zobaczenia ;*
Joasia - JessssLove

15 komentarzy:

  1. Ja powinnam być, ale nie obiecuję :)
    VanicaBloom

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, chciałbym dzisiaj pojawić się na imprezie, ale niestety, w domu mnie nie będzie.
    Ale za to, jutro się pojawię! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinnam być ;* Czekam do 19 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli uda mi się to jasne, że wpadnę! :) Łapka w górę!
    iga777

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie niestety nie będzie, bo mój dziadek ma urodziny, ale jutro postaram się być :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że się wepchnę :D Gala przed śmiercią doll - czemu nie ;p ?

    Będę

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli się uda to wpadnę :D

    MeLolitka

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj mnie niestety nie będzie, ale jutro na pewno wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no niestety nie zdążyłam :/ ale mam nadzieję, że jutro uda mi się przybyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również nie zdążyłam. :C
    Karolinakochan6

    OdpowiedzUsuń