7.07.2012

Za plecami :D

Moi Drodzy !

Tu Asia - JessssLove . Wczoraj ustaliłam z Olą, że Pokaz odbędzie się w poniedziałek o 18.00 co zapewne widzieliście w poprzednim poście. Ja jednak bardzo chcę by odbyło się to jak najszybciej, a Wy ?
Ola nie wie, że piszę tego posta i pewnie się trochę wkurzy, bo ona lubi robić wszystko na spokojnie, a ja jak sobie coś zaplanuję to mam pełno energii i chcę na już. Plan jest taki:
Ja proponuję by Pokaz odbył się nie w poniedziałek, a już w niedzielę również  o 18.00. Gdybym zaproponowała to prywatnie do niej to by się nie zgodziła, ale piszę to tu bo jeśli poprzecie mnie i podpisze się pod tym postem wiele osób to może się zgodzi ;) Poprośmy Olę wszyscy by Pokaz odbył się już w niedzielę o 18.00 ! ! Liczę na Was ;*
Joasia



LUDZIE ! Tylko 2 osoby ? Gdzie wszyscy którzy tak ochoczo brali udział w Castingu i pisali, że nie mogą się doczekać Pokazu ? Jak nie pomożecie to mi samej nie będzie chciało się szykować na jutro !

6 komentarzy:

  1. Noo taak JAK NAJSZYBCIEJ

    MissParis125

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem za w końcu niedziela to akurat pasuje bo w poniedziałek czasem nie ma się czasu na siedzenie o tej prze na komputerze :D
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem za! Jak najszybciej zróbcie pokaz, nie mogę się doczekać aż zobaczę te piękne projekty! :D

    OdpowiedzUsuń