9.07.2012

Popremierowo

Emocje opadły ? Nie u nas !

Drodzy goście Domu Mody UNIQUE ! W kilka godzin po Pokazie II kolekcji postanowiłam zrobić małe dochodzenie jak prezentuje się Wasza reakcja na najnowsze ubrania. Rozmawiałam z Olą i jesteśmy mocno w szoku bo bestsellerem, który już został wyprzedany w całości okazały się spodnie 'Colors of Childhood', natomiast 'Australian Surfer' czyli bluzeczka wdg nas bardzo pozytywna i w sam raz na aktualną porę roku ma bardzo małe zainteresowanie. Podobnie jest z 'Cross of Universe II', który jest modyfikacją krzyża z I kolekcji, a w I kolekcji krzyż ten był kompletnym hitem:


 Tak więc Wasze reakcje to dla nas zaskoczenie, ale i radość ponieważ wciąż przybywa do nas wielu nowych ludzi ciekawych tego co robimy ;) Teraz mała fotorelacja z efektów zakupów naszych zadowolonych klientów:

   Natatalia98                                 kifot                                  MajkaStar1999

Na koniec ANKIETA
Wśród osób, które wezmą udział w ankiecie wylosuję jedną osobę, która wygra od nas projekt 'Australian Surfer', oraz jedną, której nabytkiem zostanie 'Cross of Universe II' ! Wystarczy, że weźmiecie udział w ankiecie i wpiszecie w komentarzu pod postem, że oddaliście głos. Wyniki we wtorek ok. 15.00. Zachęcam ;)


EDIT: Bluzeczkę 'Australian Surfer' wygrywa HannahDanceDiva, natomiast 'Cross of Universe II' dostaje od nas iizuuniaa ! Gratulujemy :)

Najpierw dla porównania pokarzemy I kolekcję: KLIK


14 komentarzy:

  1. Zdecydowanie 2 kolekcja, strasznie mi się podobała bluzka z jednorożcem *U*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nie wiem. Pierwsza kolekcja była bardzo ładna lecz może trochę ponura bo taka biała ale świetnie ją pamiętam. Ta była taka letnia i w stylu galaxy. Szkoda , że nie można wybrać dwóch. Oddaję głos na te kolekcję. Ps. Kupiłabym wszystkie projekty bo są śliczne ale nie mam kasy ! :D

    Maryś Marysiasuperkro

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie bardziej się spodobała I kolekcja :)Ale ta jest równie dobra ;D
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłosowałam na 1 kolekcję

    MissParis125

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się podobają obie kolekcje, ale zdecydowanie zagłosowałam na II.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście że 2 kolekcja :) Świetne projekty:D

    OdpowiedzUsuń
  7. zagłosowałam na drugą kolekcję ( mam oba ciuszki xd)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zagłosowałam na drugą kolekcję, tak też prezentują się aktualne wyniki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oddałam głos na pierwszą kolekcję. W sumie to nie wiem dlaczego, bo przecież druga jest taka żywa i kolorowa. Może dlatego, że kolekcja I oddaje mój aktualny nastrój.. :)
    Po za tym chciałabym dodać, że strasznie Was podziwiam, dziewczyny. Jesteście świetne w tym co robicie i róbcie to dalej. Życzę powodzenia i trzymam kciuki ;D Jak będę mieć SS to na pewno kupię coś z Waszej kolekcji.

    keniura

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobała druga kolekacja ale pierwsza też była światna. ; ) Oddałam głos. ; ) MissCity323

    OdpowiedzUsuń
  11. obie mi się podobały :D
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  12. ja oddałam głos na drugą kolekcję! Zauroczyła mnie od pierwszego spojrzenia:D A bluzka z jednorożcem bombowa! Pozdrawiam Was dziewczyny !

    OdpowiedzUsuń