16.07.2012

Wyprzedaż !

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE !

Minął tydzień od Pokazu, a my nie zamierzamy stać w miejscu i już przymierzamy się do III kolekcji :)
Z tego powodu musimy zakończyć sprzedaż aktualnej kolekcji. By tego dokonać i ułatwić Wam decyzję o kupnie ostatnich projektów organizujemy WYPRZEDAŻ ! Każdy projekt od dziś do środy (18.07) możecie kupić w cenie o 3 Stardollary niższej. Zapraszamy więc dwa posty niżej - do postu Katalogowego gdzie obok normalnych cen znajdziecie aktualne, promocyjne ceny. Macie tylko 3 ostatnie dni by kupić coś z tej kolekcji. Chęć zakupu w promocyjnej cenie prosimy wpisywać w komenatrzu pod TYM postem. Zgłoszenia w innych miejscach nie będą uwzględniane ze zniżką. Zapraszamy :)

Dodam jeszcze, że uczestniczka ostatniej ankiety, która wygrała projekt 'Cross of Universe II' nie odebrała go. Z tego powodu dla dwóch chętnych osób mamy dwie tego rodzaju koszulki w prezencie ! Wystarczy napisać chęć wzięcia udziału w tej mini loterii w komentarzu pod tym postem. Zapraszamy - to Ty możesz zdobyć jeden z ostatnich projektów II kolekcji UNIQUE.

5 komentarzy:

  1. zastanowię się czy czegoś jeszcze nie kupić ;)

    zgłaszam się :)
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się ^^
    Na stardoll jestem Agaslim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się ♥

    nikolka2508

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że się zgłaszam!

    Elizka2121

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo bym chciała tę bluzeczkę bo bardzo mi się podoba ale nie mam na nią ;/ Jest bardzo ładna ! Bardzo mi na niej zależy !! Bardzo podoba mi się Australian Surfer. Kupiłabym ale nie mam sd ;/
    Marysiasuperkro

    OdpowiedzUsuń