12.05.2012

Porcja Informacji

Drodzy goście DomuMody UNIQUE !

Przypominamy, że zostały jeszcze niecałe dwie doby by zgłosić się do Castingu na modelkę ! Lista chętnych rośnie, ale wciąż to Ty możesz przedstawić kolekcję UNIQUE ONE na Pokazie Mody.
Informacje, oraz zgłoszenia w poście poniżej ;)

...................................................................................................................

Przy okazji chciały byśmy zwrócić uwagę na to, że czat w pasku bocznym został przez nas wycofany dziś w nocy. Myślałyśmy, że jesteście godni zaufania i czat spełni fajną rolę kontaktu, ale ktoś zwyczajnie robił sobie z niego zabawę, wypisując różne słowa i określenia. Dojrzały człowiek jeżeli coś mu się nie podoba skomentował by nas pod postem lub do nas napisał, a nie anonimowo wypisywał jakieś wulgaryzmy. Niestety osobiście zawiodłam się na Was, dlatego czat do odwołania na pewno nie pojawi się w pasku. Być może sprawę obecności na Pokazie załatwimy w inny sposób.

To póki co na tyle. Zgłaszajcie się jeżeli macie jeszcze ochotę.
Pozdrawiamy ;)

7 komentarzy:

  1. ja już się zgłosiłam ;)
    olaw01

    OdpowiedzUsuń
  2. Zglosilam sie .
    To przykre nie ktorzy są walnięci klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również się już zgłosiłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie ,że się zgłosiłam ! A to przykre z tym czatem , po co go zaśmiecać ,czy nie można normalnie sobie pogadać ? Chyba po to on jest

    zuzik.21

    OdpowiedzUsuń
  5. To tak jak na Barwnym -.- Ja się zgłosiłam, i nie żałuję ^^
    Lola1550

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak ! Dokładnie ! Są ludzie i taborety ; ]
    Oczywiście już się zgłosiłam ! ; )

    igu_96

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłosiłyśmy się i życzymy innym powodzenia :)

    Co do chatu - szkoda gadać.

    OdpowiedzUsuń